Mandaatbesluit parkeerbelastingen (naheffingsaanslagen) Schiedam 2016

Geldend van 14-01-2016 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2016

Intitulé

Mandaatbesluit parkeerbelastingen (naheffingsaanslagen) Schiedam 2016

De teammanager/teamleider Administratie Bedrijfsvoering van de gemeente Schiedam;

Gelet op het aanwijzingsbesluit van het college van burgemeester en wethouders van 1 december 2015;

Gelet op afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht;

B e s l u i t :

De regiemanager van het organisatie onderdeel Integrale Veiligheid en de medewerkers van team Toezicht en Handhaving van het organisatie onderdeel Integrale Veiligheid te mandateren om namens hem op te treden in de volgende situaties:

het vaststellen van de naheffingsaanslagen parkeerbelastingen ingevolge de geldende Verordening parkeerbelastingen.

Van de mandatering is geen ondermandaat mogelijk.

Dit besluit treedt in werking met ingang van de eerste dag na die van de bekendmaking ervan, werkt terug tot en met 1 januari 2016 en vervangt het besluit van 18 maart 2014.

Ondertekening

Schiedam 7 januari 2016,
de teammanager/teamleider Administratie Bedrijfsvoering voornoemd,
Ondergetekende stemt in met het bovenstaande besluit
Naam functie handtekening
Dhr. P.J. Dullaart regiemanager domein
Integrale Veiligheid
Mw. S. Deegeling teamleider Toezicht &
Handhaving

Tegen dit besluit kan een belanghebbende binnen zes weken na de dag van bekendmaking van dit besluit een gemotiveerd bezwaarschrift indienen bij het college van burgemeester en wethouders, Postbus 1501, 3111 EA Schiedam.

De belanghebbende kan het bezwaarschrift ook door een gemachtigde laten indienen. Voeg dan een machtiging bij het bezwaarschrift.

Zorg ervoor dat het bezwaarschrift in elk geval de volgende gegevens bevat:

  • -

    de naam en het adres van de belanghebbende;

  • -

    de dagtekening;

  • -

    een kopie van het besluit;

  • -

    de gronden van het bezwaar;

de handtekening van de belanghebbende of de handtekening van de gemachtigde.