Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR205924
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR205924/1
Regeling vervallen per 04-04-2013
Ondermandaatbesluit aan kwaliteitsmedewerkers Team Frontoffice Dienstverlening m.b.t. gevonden voorwerpen
Geldend van 02-08-2012 t/m 03-04-2013
Intitulé
OndermandaatbesluitHet hoofd van de afdeling Dienstverlening;
gelet op het Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Sittard-Geleen 2007 en de Eerste wijziging van het Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Sittard-Geleen 2007 (hierna: Mandaatbesluit);
overwegende dat het doelmatig en doeltreffend is dat het hoofd van de afdeling Dienstverlening gebruik maakt van ondermandaat bij de uitoefening van de aan hem gemandateerde bevoegdheden;
BESLUIT:
Artikel 1. Ondermandaat
De kwaliteitsmedewerkers van het Team Frontoffice Dienstverlening hebben mandaat ten aanzien van het nemen van besluiten met betrekking tot het verkopen, overdragen aan derde(n) om niet en vernietigen van gevonden voorwerpen conform de artikelen 6, 8, 11 en 12 van boek 5 van het Burgerlijk Wetboek en het Besluit gevonden voorwerpen (van 22 augustus 1991; uitvoering van artikel 5:12 BW).
Artikel 2. Ondertekening
De ondertekening van uitgaande stukken in het kader van de opgedragen bevoegdheidsuitoefening als bedoeld in artikel 1, zal luiden als volgt:
“Burgemeester en wethouders van Sittard-Geleen”, respectievelijk “De Burgemeester van Sittard-Geleen”,
“namens deze,”
gevolgd door de functienaam van de (onder)gemandateerde,
de handtekening van deze (onder)gemandateerde
en onder vermelding van naam van deze (onder)gemandateerde
Artikel 3. Afwezigheid/ontstentenis
In geval van afwezigheid of ontstentenis van de (onder)gemandateerde functionarissen vervangen deze elkaar onderling dan wel worden zij door de teamleider Frontoffice Dienstverlening vervangen.
Artikel 4. Verantwoording
De ondergemandateerde functionaris legt (vooraf en/of achteraf) verantwoording af over de uitvoering van de aan hem opgelegde taken en het gebruik van verleende bevoegdheden in de (driemaandelijkse) managementinformatie.
Artikel 5. Bekendmaking en inwerkingtreding
Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na dag van bekendmaking en vindt plaats door publicatie in het gemeenteblad op de gemeentelijke website
Sittard-Geleen, 23 juli 2012
Burgemeester en wethouders van Sittard-Geleen/de Burgemeester van Sittard-Geleen
Namens deze
Het hoofd van de afdeling Dienstverlening
J.A.M. Heesen
Ondertekening
Goedkeuring:
Voor akkoord
Sittard-Geleen, 24 juli 2012.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl