Regeling vervallen per 15-04-2021

Vervangingsbesluit Cluster Dienstverlening

Geldend van 21-03-2013 t/m 14-04-2021

Intitulé

Vervangingsbesluit Cluster Dienstverlening

Het hoofd Dienstverlening, A.J.S. Daemen

Gelet op het Organisatiebesluit (‘Vervanging’) van de gemeente Sittard-Geleen,

BESLUIT:

Artikel 1: Horizontale (overleg-)vervanging

  • a. Hoofd Dienstverlening wordt in geval van strategische onderwerpen/ontwikkelingen vervangen door het hoofd Sociale Zaken; alsdan wordt de taak van het te vervangen hoofd Dienstverlening zoals bepaald in het Organisatiebesluit, voor de duur van deze vervanging toegekend aan deze vervanger.

  • b. Strategische onderwerpen/ontwikkelingen zijn in elk geval die onderwerpen/ontwikkelingen die geagendeerd worden of zijn in het ManagementOverleg (waarbij in elk geval gedacht kan worden aan: organisatieontwikkelingen, begrotingen en bezuinigingen, vernieuwing P&C- en beleidscyclus, intergemeentelijke samenwerkingsonderwerpen etc);

  • c. Bij twijfel beslist de gemeentesecretaris/algemeen directeur over het (al dan niet) strategische karakter van een onderwerp.

Artikel 2: Vertikale (besluit-)vervanging

In geval van afwezigheid of ontstentenis van het hoofd Dienstverlening wordt deze bij het nemen van besluiten in onderstaande volgorde vervangen door :

  • a.

    teammanager Vergunningen;

  • b.

    teammanager KCC & Burgerzaken;

  • c.

    teammanager Handhaving;

  • d.

    teammanager Belastingen.

Artikel 3. Ondertekening (plv)

De ondertekening van uitgaande stukken zal luiden als volgt:

“Burgemeester en wethouders van Sittard-Geleen”, respectievelijk “De Burgemeester van Sittard-Geleen”,

“namens deze(n),”

gevolgd door de functienaam plv van de(onder)gemandateerde,

de handtekening van deze (onder)gemandateerde,

en onder vermelding van naam van deze (onder)gemandateerde.

Artikel 4. Verantwoording

De aangewezen vervanger van de cluster Dienstverlening legt (vooraf en/of achteraf) verantwoording af over de uitvoering van de aan hem/haar opgelegde taken en het gebruik van verleende bevoegdheden aan het hoofd. Bij langdurige ontstentenis van het hoofd wordt verantwoording afgelegd aan de directeur.

Artikel 5. Intrekking

Op het tijdstip van inwerkingtreding van dit besluit wordt het volgende besluit ingetrokken:

· vervangingsbesluit van 01-10-2012

Artikel 6. Bekendmaking en inwerkingtreding

  • 1. Dit besluit treedt in werking na de dag van bekendmaking.

  • 2. Bekendmaking vindt plaats door publicatie in het elektronisch gemeenteblad op de internetsite van de gemeente Sittard-Geleen.

Ondertekening

Sittard-Geleen, 05-03-2013
Burgemeester en wethouders van Sittard-Geleen/de Burgemeester van Sittard-Geleen,
Namens deze,
Hoofd Dienstverlening
A.J.S. Daemen
Goedkeuring:
Voor akkoord
De gemeentesecretaris van Sittard-Geleen,
J.H.J. Höppener