Regeling vervallen per 07-06-2012

Ondermandaat afdeling Dienstverlening aan administratief medewerker vergunningen (betreft aangelegenheden m.b.t. parkeren)

Geldend van 23-04-2009 t/m 06-06-2012

Intitulé

Team Vergunningen – Parkeerservice/-beheer

Afdeling Dienstverlening

Team Vergunningen – Parkeerservice/-beheer

Submandaatbesluit

Het hoofd van de afdeling Dienstverlening, J.A.M. Heesen

Gelet op het Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Sittard-Geleen 2007 en de Eerste wijziging van het Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Sittard-Geleen 2007 (hierna: Mandaatbesluit;

Overwegende dat het doelmatig en doeltreffend is dat het hoofd van de afdeling Dienstverlening gebruik maakt van ondermandaat bij de uitoefening van de aan hem gemandateerde bevoegdheden;

BESLUIT:

Artikel 1. Ondermandaat

  • 1. De administratief medewerker vergunningen heeft mandaat ten aanzien van het nemen van besluiten als bedoeld in artikel 1 van het Mandaatbesluit en het afdoen van daarmee verband houdende stukken betreffende de volgende aangelegenheden

    Parkeren

    • ·

      beslissen op een aanvraag om een vergunning of abonnement als bedoeld in de vigerende Parkeerverordening;

    • ·

      intrekken of wijzigen van een vergunning of abonnement als bedoeld in de vigerende Parkeerverordening;

    tenzij bij wet anders is bepaald of de aard van die bevoegdheid zich in een specifiek geval daartegen verzet.

  • 2. Het afdelingshoofd kan ten aanzien van de uitoefening van het mandaat nadere richtlijnen geven.

Artikel 2. Ondertekening

De ondertekening van uitgaande stukken zal luiden als volgt:

“Burgemeester en wethouders van Sittard-Geleen”,

“namens dezen,”

gevolgd door de functienaam van de(onder)gemandateerde,

de handtekening van deze (onder)gemandateerde,

en onder vermelding van naam van deze (onder)gemandateerde.

Artikel 3. Verantwoording

De ondergemandateerde functionaris legt (vooraf en/of achteraf) verantwoording af over de uitvoering van de aan hem opgelegde taken en het gebruik van verleende bevoegdheden op de navolgende wijze:

  • ·

    Regulier overleg tussen afdelingshoofd en (waarnemend) teamleider

  • ·

    Ad hoc overleg tussen afdelingshoofd en (waarnemend) teamleider (bij spoedeisende zaken)

Artikel 4. Bekendmaking en inwerkingtreding

  • 1. Dit besluit treedt in werking met ingang de dag na de dag van bekendmaking.

  • 2. Bekendmaking vindt plaats door publicatie in “De Trompetter”, op het intranet en de internetsite van de gemeente Sittard-Geleen.

Ondertekening

Sittard-Geleen, 6 april 2009
Burgemeester en wethouders van Sittard-Geleen/de Burgemeester van Sittard-Geleen,
Namens deze(n),
Het hoofd van de afdeling Dienstverlening
J.A.M. Heesen
Goedkeuring:
Voor akkoord
De gemeentesecretaris van Sittard-Geleen,
Mr. M.E.J. Goldsmits-Brouns