Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR366771
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR366771/1
Regeling vervallen per 10-11-2021
Ondermandaatbesluit
Geldend van 21-05-2015 t/m 09-11-2021
Intitulé
OndermandaatbesluitHet hoofd Dienstverlening, A.J.S. Daemen
Gelet op het Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Sittard-Geleen 2013-II (hierna: Mandaatbesluit);
Overwegende dat het doelmatig en doeltreffend is dat het hoofd van de Cluster Dienstverlening gebruik maakt van ondermandaat bij de uitoefening van de aan haar gemandateerde bevoegdheden;
BESLUIT:
Artikel 1. Ondermandaat
De vergunningverlener 1, de vergunningverlener 2, de vergunningverlener 3, de adviseur vergunningverlening, juridisch medewerker en Secretaris, Adviescommissie
Ruimtelijke Kwaliteit van het team Vergunningen heeft mandaat ten aanzien van de volgende aangelegenheden:
- ·
voeren van correspondentie in het kader van de voorbereiding en uitvoering van te nemen respectievelijk genomen besluiten, alsmede de afdoening van overige correspondentie van eenvoudige en uitvoerende aard;
- ·
verzoeken om informatie inzake bouwaangelegenheden afhandelen;
tenzij bij wet anders is bepaald.
Het hoofd kan ten aanzien van de uitoefening van het mandaat nadere richtlijnen geven.
Artikel 2. Ondertekening
De ondertekening van uitgaande stukken zal luiden als volgt:
“Burgemeester en wethouders van Sittard-Geleen”,
“namens dezen,”
gevolgd door de functienaam van de(onder)gemandateerde,
de handtekening van deze (onder)gemandateerde,
en onder vermelding van naam van deze (onder)gemandateerde.
Artikel 3. Verantwoording
De ondergemandateerde functionaris legt (vooraf en/of achteraf) verantwoording af over de uitvoering van de aan hem opgelegde taken en het gebruik van verleende bevoegdheden op de navolgende wijze:
- ·
Regulier overleg tussen hoofd, teammanager en in artikel 1 genoemde functionarissen;
- ·
Ad hoc overleg tussen hoofd, teammanager en in artikel 1 genoemde functionarissen (bij spoedeisende zaken)
Artikel 4. Bekendmaking, inwerkingtreding en intrekking
-
1. Bekendmaking vindt plaats door publicatie in het elektronisch gemeenteblad en op internet.
-
2. Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na de dag van bekendmaking in het elektronisch gemeenteblad.
-
3. Op het tijdstip van inwerkingtreding van dit besluit wordt het ondermandaat van 11-11-2013, ingetrokken.
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl