Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR37786
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR37786/1
Regeling vervallen per 13-02-2014
Ondermandaatbesluit aan coördinator unit ‘DIV’ van het team Documentbehee en Secretariaat
Geldend van 01-01-2008 t/m 12-02-2014
Intitulé
Submandaatbesluit Documentbeheer en secretariaatHet hoofd van de afdeling Interne Services, drs C.L.A. Buytendijk
Gelet op het Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Sittard-Geleen 2007 en de Eerste wijziging van het Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Sittard-Geleen 2007 (hierna: Mandaatbesluit);
Overwegende dat het doelmatig en doeltreffend is dat het hoofd van de afdeling Interne Services gebruik maakt van ondermandaat bij de uitoefening van de aan haar gemandateerde bevoegdheden;
BESLUIT:
Artikel 1. Ondermandaat
-
1. De coördinator unit ‘DIV’ van het team Documentbeheer en Secretariaat heeft mandaat ten aanzien van het nemen van besluiten als bedoeld in artikel 1 van het Mandaatbesluit en het afdoen van daarmee verband houdende stukken betreffende de volgende aangelegenheden
- ·
besluiten die gebaseerd zijn op de (interne en externe) wet- en regelgeving waarmee het team in zijn of haar taken en bevoegdheden is belast;
- ·
verlenen van verlof en adv;
- ·
invullen van de formulieren ziek- en herstelmeldingen waarbij per ‘CC-mail’ de teamleider Documentbeheer en Secretariaat wordt geïnformeerd;
- ·
fiatteren van betaal- en inningsopdrachten;
- ·
vervreemding van gemeentelijke eigendommen, in de zin van verkoop, inruil, in gebruikstelling, voor zover gelegen binnen het werkterrein van het team en onder de voorwaarde dat de teamleider Documentbeheer en secretariaat vooraf wordt geïnformeerd over de prijs en vervreemdingsprocedure;
tenzij bij wet anders is bepaald of de aard van die bevoegdheid zich in een specifiek geval daartegen verzet.
- ·
-
2. Het afdelingshoofd kan ten aanzien van de uitoefening van het mandaat nadere richtlijnen geven.
Artikel 2. Ondertekening
De ondertekening van uitgaande stukken zal luiden als volgt:
“Burgemeester en wethouders van Sittard-Geleen”, respectievelijk “De Burgemeester van Sittard-Geleen”,
“namens deze,”
gevolgd door de functienaam van de(onder)gemandateerde,
de handtekening van deze (onder)gemandateerde,
en onder vermelding van naam van deze (onder)gemandateerde.
Artikel 3. Verantwoording
De ondergemandateerde functionaris legt (vooraf en/of achteraf) verantwoording af over de uitvoering van de aan hem opgelegde taken en het gebruik van verleende bevoegdheden op de navolgende wijze:
- ·
Voorjaars- en najaarsrapportages
- ·
Afdelingsrapportages
- ·
Jaarrekening
- ·
(Meerjaren-)Begroting
- ·
Regulier overleg tussen afdelingshoofd en teamleider / unitcoördinator
- ·
Ad hoc overleg tussen afdelingshoofd en teamleider / unitcoördinator (bij spoedeisende zaken)
- ·
Managementinformatie (maandelijks)
Artikel 4. Afwezigheid/ontstentenis
In geval van afwezigheid of ontstentenis van de (onder)gemandateerde functionaris, wordt deze door de teamleider Documentbeheer en Secretariaat vervangen.
Artikel 5. Intrekking
Op het tijdstip van inwerkingtreding van dit besluit wordt het eerder goedgekeurde submandaat tussen het afdelingshoofd Service Center en de coördinator unit ‘DIV’ ingetrokken.
Artikel 6. Bekendmaking en inwerkingtreding
-
1. Dit besluit treedt in werking met ingang van 1 januari 2008.
-
2. Bekendmaking vindt plaats door publicatie in “De Trompetter”, op het intranet en de internetsite van de gemeente Sittard-Geleen.
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl