Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR37792
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR37792/1
Regeling vervallen per 20-06-2013
Ondermandaatbesluit aan de medewerker administratieve Geo-informatie van het team Facilitaire Services
Geldend van 27-11-2008 t/m 19-06-2013
Intitulé
Submandaatbesluit Geo-InformatieHet hoofd van de afdeling Interne Services, drs C.L.A. Buytendijk
Gelet op het Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Sittard-Geleen 2007 en de Eerste wijziging van het Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Sittard-Geleen 2007 (hierna: Mandaatbesluit);
Overwegende dat het doelmatig en doeltreffend is dat het hoofd van de afdeling Interne Services gebruik maakt van ondermandaat bij de uitoefening van de aan haar gemandateerde bevoegdheden;
BESLUIT:
Artikel 1. Ondermandaat
-
1. De medewerker administratieve Geo-informatie heeft mandaat ten aanzien van het nemen van besluiten als bedoeld in artikel 1 van het Mandaatbesluit en het afdoen van daarmee verband houdende stukken betreffende de volgende aangelegenheden
- ·
huisnummerbesluiten die gebaseerd zijn op de vigerende Algemene Plaatselijke Verordening Sittard-Geleen waarmee het team in zijn of haar taken en bevoegdheden is belast;
tenzij bij wet anders is bepaald of de aard van die bevoegdheid zich in een specifiek geval daartegen verzet.
- ·
-
2. Het afdelingshoofd kan ten aanzien van de uitoefening van het mandaat nadere richtlijnen geven.
Artikel 2. Ondertekening
De ondertekening van uitgaande stukken zal luiden als volgt:
“Burgemeester en wethouders van Sittard-Geleen”,
“namens deze,”
gevolgd door de functienaam van de(onder)gemandateerde,
de handtekening van deze (onder)gemandateerde,
en onder vermelding van naam van deze (onder)gemandateerde.
Artikel 3. Verantwoording
De ondergemandateerde functionaris legt (vooraf en/of achteraf) verantwoording af over de uitvoering van de aan hem opgelegde taken en het gebruik van verleende bevoegdheden op de navolgende wijze:
- ·
Regulier overleg tussen afdelingshoofd, teamleider en medewerker administratieve Geo-informatie;
- ·
Ad hoc overleg tussen afdelingshoofd en teamleider (bij spoedeisende zaken) en medewerker administratieve Geo-informatie;
Artikel 4. Bekendmaking en inwerkingtreding
-
1. Dit besluit treedt in werking met ingang van de eerste dag na die van de bekendmaking.
-
2. Bekendmaking vindt plaats door publicatie in “De Trompetter”, op het intranet en de internetsite van de gemeente Sittard-Geleen.
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl