Regeling vervallen per 01-01-2020

Regeling openbaarmaking nevenfuncties van topambtenaren gemeente Sittard-Geleen 2017

Geldend van 01-01-2017 t/m 31-12-2019

Intitulé

Regeling openbaarmaking nevenfuncties van topambtenaren gemeente Sittard-Geleen 2017

Grondslag:

Artikel 15:1e Arbeidsvoorwaardenregeling gemeente Sittard-Geleen

Artikel 1

Deze regeling is van toepassing op de volgende functies:

  • 1.

    Gemeentesecretaris/Algemeen Directeur

  • 2.

    Adjunct Gemeentesecretaris/Directeur

  • 3.

    Clusterhoofden

  • 4.

    Hoofd Concernstaf

  • 5.

    Stadsarchivaris

  • 6.

    Griffier

Artikel 2

Deze regeling heeft ten doel te regelen op welke wijze nevenwerkzaamheden openbaar worden gemaakt die de belangen van de dienst, voor zover deze in verband staan met de functievervulling, kunnen raken en die verricht worden door de ambtenaar die een functie als bedoeld in artikel 1 van deze regeling vervult.

Artikel 3

De in artikel 2 bedoelde nevenwerkzaamheden worden openbaar gemaakt door publicatie op de gemeentelijke internetsite.

Artikel 4

De opgave vermeldt:

  • a.

    de benaming van de hoofdfunctie;

  • b.

    een beschrijving van de nevenwerkzaamheden alsmede de instantie(s) waarbij deze werkzaamheden verricht worden;

  • c.

    de ingangsdatum van de nevenwerkzaamheden;

  • d.

    de eventueel aan het uitoefenen van de nevenwerkzaamheden gestelde beperkingen.

Artikel 5

De gemeentesecretaris is verantwoordelijk voor de opgave van nevenwerkzaamheden van de ambtenaren die een functie als bedoeld in artikel 1 van deze regeling vervullen.

Artikel 6

Deze regeling wordt geacht in werking te zijn getreden met ingang van 1 januari 2017.