Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR619616
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR619616/1
Regeling vervallen per 01-11-2019
Besluit van het hoofd en de teamleider van de afdeling Belastingen en Financiële Administratie van de gemeente Smallingerland houdende regels omtrent Mandaat heffingsbevoegdheden
Geldend van 01-01-2019 t/m 31-10-2019
Intitulé
Besluit van het hoofd en de teamleider van de afdeling Belastingen en Financiële Administratie van de gemeente Smallingerland houdende regels omtrent Mandaat heffingsbevoegdhedenHet hoofd en de teamleider van de afdeling Belastingen en Financiële Administratie, in de hoedanigheid van gemeenteambtenaar ex artikel 231, tweede lid, onderdeel b Gemeentewet;
B E S L U I T :
- 1.
het hoofd van de afdeling Publiek te mandateren om namens hem op te treden in de volgende situaties:alle handelingen ter zake van de heffing van leges en begraafrechten, met uitzondering van de bevoegdheden als bedoeld in artikel 25 van de Algemene wet inzake rijksbelastingen;
- 2.
het hoofd van de afdeling Ontwikkeling te mandateren om namens hem op te treden in de volgende situaties:alle handelingen ter zake van de heffing van, voor de afdeling relevante, leges, straat-, kade en havengelden en marktgelden, met uitzondering van de bevoegdheden als bedoeld in artikel 25 van de Algemene wet inzake rijksbelastingen;
- 3.
het hoofd van de afdeling Openbare Werken te mandateren om namens hem op te treden in de volgende situaties:alle handelingen ter zake van de heffing van, voor de afdeling relevante, leges en straat-, kade- en havengelden, met uitzondering van de bevoegdheden als bedoeld in artikel 25 van de Algemene wet inzake rijksbelastingen;
- 4.
het hoofd van de afdeling Bestuursondersteuning te mandateren om namens hem op te treden in de volgende situaties:alle handelingen ter zake van de heffing van leges en straat-, kade- en havengelden, met uitzondering van de bevoegdheden als bedoeld in artikel 25 van de Algemene wet inzake rijksbelastingen;
- 5.
de door het bevoegd gezag aangewezen gemeentelijke medewerkers belast met het uitoefenen van parkeertoezicht om namens hem op te treden in de volgende situaties:alle handelingen ter zake van de heffing van parkeerbelastingen, met uitzondering van de bevoegdheden als bedoeld in artikel 25 van de Algemene wet inzake rijksbelastingen;
- 6.
de coördinator Heffingen van de afdeling Belastingen en Financiële Administratie om namens hem op te treden bij alle handelingen als bedoeld in artikel 25 van de algemene wet inzake de Rijksbelastingen terzake Onroerende-zaakbelasting, Hondenbelasting, Forensenbelasting, Parkeerbelasting, Recognities, Reinigingsrecht, Afvalstoffenheffing, Rioolheffing en Reclamebelasting.
Dit besluit treedt in werking op 1 januari 2019.
Ondertekening
Drachten, november 2018
Het hoofd voornoemd,
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl