Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR632435
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR632435/1
Aanwijzingsbesluit WOZ-, heffings- en invorderingsambtenaar
Geldend van 01-01-2020 t/m heden
Intitulé
Aanwijzingsbesluit WOZ-, heffings- en invorderingsambtenaarBurgemeester en wethouders van de gemeente Steenwijkerland;
besluiten:
vast te stellen het volgende besluit:
AANWIJZINGSBESLUIT WOZ-, HEFFINGS- EN INVORDERINGSAMBTENAAR
Artikel 1
De teamleider Interne Dienstverlening en Belastingen wordt aangewezen als:
- 1.
de gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid, aanhef en onderdeel b, van de Gemeentewet (de heffingsambtenaar);
- 2.
de gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid, aanhef en onderdeel c, van de Gemeentewet (de invorderingsambtenaar);
- 3.
de gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 1, tweede lid van de Wet waardering onroerende zaken (de WOZ-ambtenaar).
Artikel 2
Als vervanger van de in artikel 1 genoemde teamleider wordt de teamleider Ontvangst aangewezen.
Artikel 3
Dit besluit treedt in werking met ingang van 1 januari 2020.
Ondertekening
Steenwijk, 17 december 2019
Burgemeester en wethouders van Steenwijkerland,
de secretaris,
Judith de Groot
de burgemeester,
Rob Bats
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl