Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR644678
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR644678/1
Besluit van de heffingsambtenaar van de gemeente Tubbergen houdende regels omtrent het verlenen van mandaat met betrekking tot de heffing en invordering van marktgelden (Mandaatbesluit heffingen invordering van marktgeldenTubbergen 2020)
Geldend van 08-10-2020 t/m heden
Intitulé
Besluit van de heffingsambtenaar van de gemeente Tubbergen houdende regels omtrent het verlenen van mandaat met betrekking tot de heffing en invordering van marktgelden (Mandaatbesluit heffingen invordering van marktgeldenTubbergen 2020)De heffingsambtenaar van de gemeente Tubbergen;
gelet op titel IV, Hoofdstuk XV, paragraaf 4 Gemeentewet (heffing en invordering van gemeentelijke belastingen, Titel 10.1 van de Algemene wet bestuursrecht en het ‘Aanwijzingsbesluit voor verzending van aanslagbiljetten Tubbergen 2019'
besluit:
vast te stellen het volgende besluit:
Mandaatbesluit heffing en invordering van marktgelden
Artikel 1
Onder invordering wordt in dit besluit verstaan de toezending of uitreiking van aanslagbiljetten als bedoel in artikel 8, eerste lid, van de Invorderingswet 1990 waarvoor de heffingsambtenaar is aangewezen middels voornoemd aanwijzingsbesluit.
Artikel 2
Aan de marktmeester en de medewerkers van het Team financiën wordt mandaat verleend tot de heffing en invordering van marktgelden.
Artikel 3
Aan de mandatering worden de volgende voorwaarden verbonden:
- -
ondermandaat is niet mogelijk.
Artikel 4
In te trekken alle andere door de heffingsambtenaar genomen besluiten die voorafgaan aan onderhavig besluit en waarbij bevoegdheden inzake de heffing en invordering van marktgelden aan de marktmeester of anderen worden gemandateerd.
Artikel 5
Dit besluit treedt in werking met ingang van de eerste dag na bekendmaking.
Artikel 6
Het besluit kan worden aangehaald als “Mandaatbesluit heffingen invordering van marktgelden Tubbergen 2020”.
Ondertekening
Aldus vastgesteld bij besluit van, 30 september 2020
De gemeenteambtenaar voornoemd,
H.H.J. Oude Elferink
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl