Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR101256
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR101256/1
Regeling vervallen per 01-01-2013
Aanpassing bezwaarclausule
Geldend van 26-05-2011 t/m 31-12-2012
Intitulé
Aanpassing bezwaarclausuleGEMEENTEBLAD VAN UTRECHT 2011 Nr. 26
Aanpassing bezwaarclausule
(collegebesluit van 14 december 2010)
De college van burgemeester en wethouders van Utrecht,
BESLUIT:
tot het aanpassen van de gemeentebreed gehanteerde bezwaarclausule.
Daardoor wordt het mogelijk om digitaal bezwaar via een voorgeschreven E-formulier in te dienen. Bezwaar per e-mail indienen blijft onmogelijk. Het besluit heeft geen betrekking op belastingaangelegenheden.
Aldus vastgesteld door burgemeester en wethouders van de gemeente Utrecht op 14 december 2010.
De secretaris, De burgemeester,
Drs. M.R. Schurink Mr. A. Wolfsen
Bekendmaking is geschied op 25 mei 2011.
Dit besluit treedt in werking met ingang van 26 mei 2011.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl