Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR222552
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR222552/1
Regeling vervallen per 01-10-2012
Herdruk Mandaatregister gemeente Utrecht (1e t/m 9e wijziging)
Geldend van 19-07-2012 t/m 30-09-2012
Intitulé
Herdruk Mandaatregister gemeente Utrecht (1e t/m 9e wijziging)Herdruk Mandaatregister gemeente Utrecht(besluiten van 13 december 2011 en 5 januari 2012,
waarin opgenomen de besluiten van 28 februari,
6 en 13 maart, 14 en 22 mei , 28 juni en 3 en 6 juli 2012)
Het college van burgemeester en wethouders en de burgemeester van Utrecht maken bekend dat zij ieder voor zover het zijn bevoegdheden betreft bij besluit van 13 december 2011, respectievelijk 5 januari 2012 hebben
BESLOTEN OM:
- 1.
het geldende mandaatregister en alle andere mandaten waarin de nieuwe mandaatregeling voorziet in te trekken
- 2.
mandaat te verlenen conform het bijgevoegde geconsolideerde Mandaatregister gemeente Utrecht, waarin ook alle door de Directeuren verleende ondermandaten zijn opgenomen
- 3.
dat bij iedere wijziging in de mandaten en/of ondermandaten, een nieuwe geheel geconsolideerde versie van bijgaande mandaatregeling zal worden vastgesteld conform een nieuw werkproces
De geconsolideerde versie van het mandaatregister, waarin opgenomen de wijzigingen in (onder) mandaatregeling Bestuurs en Concerndienst, Stadswerken, Dienst Gemeentebelastingen en Burgerzaken, Dienst Maatschappelijke Ontwikkeling, Stadsontwikkeling, Dienst Ondersteuning en Utrechtse Vastgoed Organisatie (besluiten van 28 februari, 6 en 13 maart, 14 en 22 mei, 28 juni en 3 en 6 juli 2012) zal worden gepubliceerd op http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=369790 is tevens in te zien bij het Informatiecentrum Gemeente Utrecht, Vinkenburgstraat 26 (ingang Neude) te Utrecht.
Dit besluit treedt in werking op de dag na die van bekendmaking van het besluit.
Utrecht, 9 januari 2012
De gemeentesecretaris, De burgemeester,
Drs. M.R. Schurink Mr. A. Wolfsen
De burgemeester
Mr. A. Wolfsen
Bekendmaking is geschied op 18 januari 2012.
Dit besluit is in werking getreden op 19 januari 2012.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl