Regeling vervallen per 12-02-2014

Vaststellen Mandaatregister Gemeente Utrecht

Geldend van 01-01-2013 t/m 11-02-2014

Intitulé

Vaststellen Mandaatregister Gemeente Utrecht

Vaststelling Mandaatregister Gemeente Utrecht

(besluit van 11 december 2012)

Het college van burgemeester en wethouders en de burgemeester van Utrecht maken bekend dat zij ieder voor zover het zijn bevoegdheden betreft bij besluit van 11december 2012

HEBBEN BESLOTEN OM:

  • 1.

    het bijgevoegde geconsolideerde Mandaatregister Gemeente Utrecht vast te stellen;

  • 2.

    alle eerdere mandaatbesluiten voor zover dit mandaten aan functionarissen binnen en buiten de ambtelijke organisatie of portefeuillehouders betreft in te trekken, met uitzondering van de verblijfsontzeggingen genoemd in hoofdstuk III "Mandaten aan niet ondergeschikten", paragraaf III.3 Politie.

De geconsolideerde versie van het mandaatregister zal worden gepubliceerd op  http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=369790

Aldus besloten door het college van burgemeester en wethouders van Utrecht op 11 december 2012.

De gemeentesecretaris, De burgemeester,

Drs. M.R. Schurink Mr. A. Wolfsen

Aldus besloten door de burgemeester van Utrecht op 11 december 2012.

De burgemeester

Mr. A. Wolfsen

Bekendmaking is geschied op27 december 2013.

Dit besluit treedt in werking op 1 januari 2013.