Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR59801
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR59801/2
Regeling vervallen per 01-01-2012
Ondermandaatregeling Projectorganisatie Stationsgebied
Geldend van 09-12-2010 t/m 31-12-2011
Intitulé
Ondermandaatregeling Projectorganisatie StationsgebiedOndermandaatregeling Projectorganisatie Stationsgebied
(besluit directeur Projectorganisatie Stationsgebied (POS)van 2 november 2010)
De directeur Projectorganisatie Stationsgebied van de gemeente Utrecht,
gelet op het mandaatbesluit van burgemeester en wethouders d.d. 6 juli 2010, Gemeenteblad van Utrecht 2010, nr. 75;
BESLUIT:
- I.
ondermandaat en volmacht te verlenen aan de in de bijlage genoemde functionarissen/ambtenaren, werkzaam bij de Projectorganisatie Stationsgebied, volgens de in de bijlage genoemde omschrijving en onder de in de bijlage genoemde voorwaarden.
- II.
vast te stellen de ondermandaatregeling Projectorganisatie Stationsgebied, zoals opgenomen in de bijlage bij dit besluit.
Utrecht, 2 november 2010
ir. A.J.H. Hutschemaekers
Bekendmaking is geschied op 8 december 2010.
Deze wijziging treedt in werking op 9 december 2010.
BIJLAGE BEHOREND BIJ GEMEENTEBLAD VAN UTRECHT 2010, NR. 127
Omschrijving bevoegdheid |
Regeling |
Mandaatgever |
Onder-mandaatgever |
Ondermandaat is verleend aan de volgende functionarissen |
Voorwaarde voor gebruik ondermandaat |
||
college |
bgm |
||||||
2.1.3.1 |
Verplichtingen aangaan op grond van dat deel van de begroting waarvoor het diensthoofd verantwoordelijk is. Indien het betreft verplichtingen waar financiën mee gemoeid zijn, dan moet in de begroting zelf of bij afzonderlijk raadsbesluit middelenautorisatie hebben plaats gevonden, meer specifiek: |
Gemeentewet; mandaatbesluit van burgemeester en wethouders d.d. 6 juli 2010, Gemeenteblad 2010, nr. 75; door de burgemeester verleende volmacht d.d. 6 juli 2010, nr. 10.052183 |
X |
Directeur POS |
Over de aangegane verplichtingen wordt jaarlijks verant-woording afgelegd. De geldende regels met betrekking tot aanbestedingen en het Utrechts aan-bestedingsbeleid moeten in acht worden genomen. |
||
-overeenkomsten aangaan tot het leveren van zaken/goederen aan de gemeente Utrecht |
X |
Directeur POS |
Manager finance, legal en planning Manager realisatie Manager planvoorbereiding Manager vastgoed Manager communicatie |
Opdracht tot bedragen van EUR 193.000,00, contractaanpassing * tot EUR 100.000,00 |
|||
-overeenkomsten aangaan tot het verrichten van diensten ten behoeve van de gemeente Utrecht |
X |
Directeur POS |
Manager finance, legal en planning Manager realisatie Manager planvoorbereiding Manager vastgoed Manager communicatie |
Opdracht tot bedragen van EUR 193.000,00, contractaanpassing * tot EUR 100.000,00 M.b.t. het aangaan of verlengen van een contract voor externe inhuur tegen een tarief van EUR 75,00 of meer per uur, geldt het vereiste van voorafgaande goed-keuring door de wethouder Personeelszaken. |
|||
-overeenkomsten aangaan tot uitvoering van werken in opdracht van de gemeente Utrecht |
x |
Directeur POS |
Manager realisatie |
Opdracht tot bedragen van € 250.000 |
* Met Contract-aanpassing wordt bedoeld het instemmen met meerwerknota's en/of het geven van aanvullende/vervolg- opdrachten aan dezelfde contractpartij met betrekking tot of voortbouwend op de oorspronkelijke opdracht.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl