Regeling vervallen per 22-01-2020

Mandaatregister Gemeente Utrecht 2019 – ondermandaat en volmacht Publiekszaken

Geldend van 15-02-2019 t/m 21-01-2020

Intitulé

Mandaatregister Gemeente Utrecht 2019 – ondermandaat en volmacht Publiekszaken

De Directeur (IRM) van het organisatieonderdeel Publiekszaken,

Gezien de besluiten van het college van burgemeester en wethouders en de burgemeester van 29 januari 2019 en het besluit van de Algemeen Directeur van 1 februari 2019 waarbij, ieder voor zover het zijn eigen bevoegdheden betreft, het Mandaatregister Gemeente Utrecht is vastgesteld.

Overwegende dat in die vastgestelde regeling is bepaald dat geheel of gedeeltelijk verlenen van ondermandaat en ondervolmacht door de directeur aan functionarissen werkzaam binnen of voor het organisatieonderdeel Publiekszaken inclusief haar onderdelen KCC en het Bedrijfsbureau, is toegestaan.

Gelet op de artikelen 10:1 tot en met 10:12 van de Algemene wet bestuursrecht en artikel 160 en 171 Gemeentewet.

BESLUIT:

1.

Vast te stellen de ondermandaten en ondervolmachten Publiekszaken, zoals opgenomen in hoofdstuk 6.2 van het mandaatregister.

2.

Alle eerdere besluiten over de vaststelling van ondermandaten en ondervolmachten in te trekken.

3.

Het mandaat wordt verleend met inbegrip van de ondertekening van de stukken waarop de bevoegdheid betrekking heeft.

4.

Dit besluit treedt in werking op datum van bekendmaking.

Ondertekening

Utrecht, 1 februari 2019,

J. ter Mors,

Directeur (IRM) Publiekszaken.