Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR655208
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR655208/1
Regeling vervallen per 22-03-2021
Besluit benoeming leden gemeentelijk stembureau Tweede Kamerverkiezing 2021 gemeente Utrecht
Geldend van 18-03-2021 t/m 21-03-2021
Intitulé
Besluit benoeming leden gemeentelijk stembureau Tweede Kamerverkiezing 2021 gemeente UtrechtDe Algemeen Directeur Publiekszaken,
gelet op hetgeen bepaald is in de Tijdelijke experimentenwet stembiljetten en centraal stemopneming;
overwegende dat
- •
het voor de verkiezingen van 17 maart 2021 noodzakelijk is leden van het gemeentelijk stembureau te benoemen;
- •
de leden van het gemeentelijk stembureau tot en met de centrale stemopneming op 18 maart 2021 in functie zijn;
- •
het college bij besluit van 16 februari 2021 de bevoegdheid om de behorende uitvoeringsbesluiten, behorende bij de Tijdelijke wet verkiezingen covid-19 en het Tijdelijk experimentenbesluit stembiljetten en centrale stemopneming heeft gemandateerd aan de Projectleider verkiezingen (PBZ), Adviseurs verkiezingen (PBZ) en de Algemeen Directeur, elk van de themadirecteuren en de directeur van Publiekszaken,
besluit het volgende:
Artikel 1
Als leden van het gemeentelijk stembureau van de gemeente Utrecht op 18 maart 2021 voor de Tweede Kamerverkiezing worden benoemd:
Voorzitter:
Ineke Koenders
Plaatvervangend Voorzitter:
Tiny van Barneveld
Leden gemeentelijk stembureau:
Frans Pouw
Marc Quik
Bart Beeren
Lianne Geerlings
Richardo Theben Tervile
Plaatsvervangende leden:
Laura Daalder
Murat Karadavut
Kitty Koelman
Martine Sluijter
Ilona Hulshof
Paulien Baaij
Ineke van Rossum
Sandra Kommer
Artikel 2
Dit besluit treedt in werking per 18 maart 2021 en vervalt per 22 maart 2021.
Artikel 3 Citeertitel
Dit besluit kan worden aangehaald als
Besluit benoeming leden gemeentelijk stembureau Tweede Kamerverkiezing 2021 gemeente Utrecht
Ondertekening
Aldus vastgesteld op 8 maart 2021.
Algemeen directeur Publiekszaken,
J.F. ter Mors
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl