Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR83700
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR83700/2
Regeling vervallen per 20-07-2016
Mandaatverlening burgemeester registratieplicht
Geldend van 20-01-2011 t/m 19-07-2016
Intitulé
Mandaatverlening burgemeester registratieplichtMandaatverlening burgemeester registratieplicht ex artikel 3:16 Apv
(collegebesluit van 16 november 2010)
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Utrecht;
BESLUIT:
- I.
de burgemeester te mandateren om namens het college besluiten te nemen op grond van artikel 3:16 Algemene plaatselijke verordening Utrecht 2010.
- II.
de burgemeester de bevoegdheid te geven de uitvoering van artikel 3:16 onder te mandateren.
Aldus vastgesteld door burgemeester en wethouders van de gemeente Utrecht op 16 november 2010.
De secretaris, De burgemeester,
Drs. M.R. Schurink Mr. A. Wolfsen
Bekendmaking is geschied op 19 januari 2011.
Dit mandaat treedt in werking met ingang van 20 januari 2011.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl