Besluit van de secretaris van de provincie Utrecht van 28 juli 2016, nr. 818A0BA7, inzake het mandaat van de afdelingsmanager / projectdirecteur Uithoflijn

Geldend van 22-09-2018 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2016

Intitulé

Besluit van de secretaris van de provincie Utrecht van 28 juli 2016, nr. 818A0BA7, inzake het mandaat van de afdelingsmanager / projectdirecteur Uithoflijn

De secretaris;

Gelet op artikel 17 van het Organisatiebesluit provincie Utrecht 2004;

Overwegende dat het gewenst is om, in aanvulling op het Mandaatbesluit secretaris, het mandaat van de afdelingsmanager / projectdirecteur Uithoflijn nader te regelen;

Besluit:

Artikel 1 Personeel mandaat

  • 1. In afwijking van artikel 2 Mandaatbesluit secretaris heeft afdelingsmanager B.R. Buitenhek (projectdirecteur Uithoflijn) ten aanzien van het projectteam Uithoflijn de personele bevoegdheden van een teamleider, vermeld in bijlage 1 van het Mandaatbesluit secretaris.

  • 2. De personele bevoegdheden, genoemd in het eerste lid, beperken zich tot de provinciale medewerkers van het projectteam Uithoflijn, met een aanstelling (bepaald of onbepaald) bij de provincie.

  • 3. Bij afwezigheid wordt hij vervangen door de directeur.

Artikel 2 Financieel mandaat

  • 1. Afdelingsmanager B.R. Buitenhek (projectdirecteur Uithoflijn) heeft ten aanzien van het project Uithoflijn de bevoegdheden, vermeld in bijlage 2 van het Mandaatbesluit secretaris.

  • 2. Van de bevoegdheden, genoemd in het eerste lid, mag gebruik worden gemaakt tot maximaal € 209.000.

  • 3. Bij afwezigheid wordt hij vervangen door de directeur.

Artikel 3 Looptijd

Het mandaat, genoemd in de artikelen 1 en 2, geldt tot 1 januari 2019.

Artikel 4 Intrekking

Het besluit van de secretaris van de provincie Utrecht van 15 juni 2016, nr. 8185729A, inzake het mandaat van de afdelingsmanager / projectdirecteur Uithoflijn wordt ingetrokken.

Artikel 5 Inwerkingtreding

Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na publicatie in het provinciaal blad waarin het wordt geplaatst en werkt terug tot en met 1 januari 2016

Ondertekening

Secretaris,