Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR612753
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR612753/1
Besluit van de secretaris van de provincie Utrecht van 28 juli 2016, nr. 818A0BA7, inzake het mandaat van de afdelingsmanager / projectdirecteur Uithoflijn
Geldend van 22-09-2018 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2016
Intitulé
Besluit van de secretaris van de provincie Utrecht van 28 juli 2016, nr. 818A0BA7, inzake het mandaat van de afdelingsmanager / projectdirecteur UithoflijnDe secretaris;
Gelet op artikel 17 van het Organisatiebesluit provincie Utrecht 2004;
Overwegende dat het gewenst is om, in aanvulling op het Mandaatbesluit secretaris, het mandaat van de afdelingsmanager / projectdirecteur Uithoflijn nader te regelen;
Besluit:
Artikel 1 Personeel mandaat
-
1. In afwijking van artikel 2 Mandaatbesluit secretaris heeft afdelingsmanager B.R. Buitenhek (projectdirecteur Uithoflijn) ten aanzien van het projectteam Uithoflijn de personele bevoegdheden van een teamleider, vermeld in bijlage 1 van het Mandaatbesluit secretaris.
-
2. De personele bevoegdheden, genoemd in het eerste lid, beperken zich tot de provinciale medewerkers van het projectteam Uithoflijn, met een aanstelling (bepaald of onbepaald) bij de provincie.
-
3. Bij afwezigheid wordt hij vervangen door de directeur.
Artikel 2 Financieel mandaat
-
1. Afdelingsmanager B.R. Buitenhek (projectdirecteur Uithoflijn) heeft ten aanzien van het project Uithoflijn de bevoegdheden, vermeld in bijlage 2 van het Mandaatbesluit secretaris.
-
2. Van de bevoegdheden, genoemd in het eerste lid, mag gebruik worden gemaakt tot maximaal € 209.000.
-
3. Bij afwezigheid wordt hij vervangen door de directeur.
Artikel 3 Looptijd
Het mandaat, genoemd in de artikelen 1 en 2, geldt tot 1 januari 2019.
Artikel 4 Intrekking
Het besluit van de secretaris van de provincie Utrecht van 15 juni 2016, nr. 8185729A, inzake het mandaat van de afdelingsmanager / projectdirecteur Uithoflijn wordt ingetrokken.
Artikel 5 Inwerkingtreding
Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na publicatie in het provinciaal blad waarin het wordt geplaatst en werkt terug tot en met 1 januari 2016
Ondertekening
Secretaris,
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl