Regeling vervallen per 29-11-2013

Verordening gemeentelijke basisadministratie gemeente Wassenaar

Geldend van 24-06-2009 t/m 28-11-2013

Intitulé

Verordening GBA gemeente Wassenaar

De Raad der gemeente Wassenaar,

gezien het voorstel van burgemeester en wethouders d.d. 7 april 2009,

raadsvoorstel no. 09036,

b e s l u i t:

Vast te stellen de volgende Verordening:

Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens gemeente Wassenaar

Artikel 1

  • 1. Het college van burgemeester en wethouders regelt de systematische verstrekking van gegevens aan binnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratie alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere gegevensverzamelingen van de gemeente.

  • 2. Het college van burgemeester en wethouders regelt de verstrekking van de authentieke gegevens uit de basisadministratie aan binnengemeentelijke afnemers ingevolge het verplichte gebruik op grond van artikel 3b en 62 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.

Artikel 2

  • 1. Het college van burgemeester en wethouders kan gegevens verstrekken in de gevallen als bedoeld in artikel 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.

  • 2. Voor de gegevensverstrekking als bedoeld in het eerste lid stelt het college van burgemeester en wethouders nadere regels vast.

Artikel 3

De Verordening gemeentelijke bevolkingsadministratie wordt ingetrokken.

Artikel 4

Deze verordening treedt in werking op de dag na bekendmaking.

Artikel 5

Deze verordening kan worden aangehaald als: Verordening GBA gemeente Wassenaar.

Ondertekening

Wassenaar, 11 mei 2009

De Raad voornoemd,

de Griffier

mevrouw drs. H.G. Stradmeijer

de Voorzitter

de heer drs. J.Th. Hoekema