Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR468772
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR468772/1
Besluit van het college van burgemeester en wethouders en de burgemeester van de gemeente Weert houdende regels omtrent mandaat Mandaat, machtiging en volmacht voor contractmanagers
Geldend van 19-10-2017 t/m heden
Intitulé
Mandaat, machtiging en volmacht voor contractmanagersBesluit van 26 september 2017 van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Weert en de burgemeester van de gemeente Weert, elk voor zover het de eigen bevoegdheden betreft:
MANDAAT, MACHTIGING EN VOLMACHT VOOR CONTRACTMANAGERS
De contractmanager West en diens vervanger mandaat, machtiging en volmacht te verlenen voor een aantal taken behorende bij de functie in relatie tot de lopende basis- en/of uitvoeringsovereenkomsten.
G e l e t o p:
- -
Gemeentewet, artikel 160, lid 1, onder e, ‘Aangaan privaatrechtelijke rechtshandeling van de gemeente’;
- -
Gemeentewet, artikel 171, lid 1 en 2, ‘Vertegenwoordiging van de gemeente’;
- -
Algemene wet bestuursrecht, Afdeling 10.1.1 ‘Mandaat’;
- -
Burgerlijk wetboek, artikel 3:60 ‘Volmacht’ (zie bijlage 1 wettelijke bepalingen) en· gemeentelijke bevoegdheidsregeling voor mandaat en volmacht;
- -
Jeugdwet;
- -
Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo);
- -
De gewijzigde (vanaf 1 juli 2016) Aanbestedingswet 2012.
Vanaf het contractjaar 2018,ten behoeve van de uitvoering van de functie ’contractmanager’ in het kader van het Sociaal Domein (Wmo en Jeugdwet) Midden Limburg West voor de hierna genoemde bevoegdheden mandaat, machtiging en volmacht te verlenen, aan:
- -
J.J.M. Verheesen
en ter diens vervanging:
- -
drs. R.C. Smits
Bevoegdheden:
- 1.
Het beoordelen van aangeboden offertes in het kader van inkoop;
- 2.
Het onderhandelen met aanbieders over tarieven van producten, mits dit binnen de vastgestelde tariefgrenzen valt;
- 3.
Het geven van reacties op vragen vanuit aanbieders en ketenpartners over een contract en daaraan gerelateerde zaken;
- 4.
Het (doen) verzenden van nieuwsberichten over onder meer algemene bepalingen uit het contract, uitvoeringsgerichte afspraken en financiële rapportages (waaronder jaarverslagen en productieverantwoordingen) aan aanbieders en ketenpartners;
- 5.
Het maken van (individuele) afspraken met gecontracteerde partijen, in het belang van jeugdigen/cliënten, mits dit binnen de gecontracteerde (tarief)afspraken valt en past binnen het vastgesteld beleid;
- 6.
Het maken van afspraken en het opstellen van addenda met gecontracteerde partijen over extra voorwaarden en producten buiten de bestaande contracten maar passend binnen het vastgesteld beleid;
- 7.
Het, in het belang van jeugdigen, maken van afwijkende afspraken met aanbieders waaronder het geven van akkoord op buiten contractuele plaatsing voor Gespecialiseerde Jeugdhulp, Gedwongen kader Jeugd en Crisishulp Jeugd, wanneer dit op grond van het woonplaatsbeginsel noodzakelijk is.
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl