Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR399554
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR399554/1
Regeling vervallen per 01-01-2020
Cafetariamodel
Geldend van 01-01-2016 t/m 31-12-2019
Intitulé
CafetariamodelCafetariamodel
Regeling uitvoering uitwisselen van arbeidsvoorwaarden (cafetariamodel)
Inhoudsopgave
-
Artikel 1 Begripsbepaling
-
Artikel 2
-
Artikel 3
-
Artikel 4
-
Artikel 5
-
Artikel 6 Inwerkingtreding
-
Formulier uitwisseling arbeidsvoorwaarden verlof
Artikel 1 Begripsbepaling
In deze regeling wordt verstaan onder:
- a
ambtenaar: wordt in deze regeling verstaan de ambtenaar in de zin van de gemeentelijke arbeidsvoorwaardenregeling met een aanstelling voor onbepaalde tijd, alsmede de werknemer in de zin van artikel 2:5:1 van de gemeentelijke arbeidsvoorwaardenregeling met een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
Artikel 2
Een verlaging van het salaris, eindejaarsuitkering en/of vakantietoelage als bedoeld in artikel 4a:3 lid 1 van de CAR/UWO ten behoeve van de bestedingsmogelijkheden in het kader van het cafetariamodel, wordt door burgemeester en wethouders afgeraden. Een verlaging van het salaris, eindejaarsuitkering of vakantietoelage kan consequenties hebben voor bijvoorbeeld de pensioenopbouw en bepaling van de hoogte van een uitkering door het UWV. Indien een ambtenaar desondanks kiest voor een verlaging van het salaris, eindejaarsuitkering en/of vakantietoelage, dan zijn eventuele (financiële) consequenties volledig voor rekening van de ambtenaar.
Artikel 3
De door burgemeester en wethouders vastgestelde fiscaal gelegaliseerde bestedingsmogelijkheden zijn:
- 1
uitruil reiskosten woon-werkverkeer, volgens vastgestelde ”Regeling fiscale uitruil reiskosten woon- werkverkeer gemeente Wijdemeren.
Artikel 4
De ambtenaar die gebruik wenst te maken van de in artikel 3 genoemde bestedingsmogelijkheden dient de dienovereenkomstige regeling en richtlijnen te volgen en de voor de betreffende regeling opgestelde verklaringen te ondertekenen.
Artikel 5
De gemeentesecretaris is bevoegd namens burgemeester en wethouders nadere aanwijzingen te geven voor een goede uitvoering en een goede controle op de uitvoering van de regeling.
Artikel 6 Inwerkingtreding
De regeling treedt in werking met ingang van 1 januari 2011 met daarna eventuele wijzigingen en is opnieuw vastgesteld per 1 januari 2016.
Formulier uitwisseling arbeidsvoorwaarden verlof
Formulier uitwisseling arbeidsvoorwaarden: Vakantieverlof |
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl