Regeling vervallen per 06-01-2014

nr 02.03 Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

Geldend van 16-05-2008 t/m 05-01-2014

Intitulé

nr 02.03 Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

RAADSBESLUIT

De raad van de gemeente Zevenaar;

gelezen het voorstel van burgemeester en wethouders van Zevenaar:

Gelet op de artikelen 96 en 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

b e s l u i t :

vast te stellen de volgende Verordening:

Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

Artikel 1

1.Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens

aan binnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de

basisadministratie alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere

gegevensverzamelingen van de gemeente.

2.Burgemeester en wethouders regelen de verstrekking van de authentieke gegevens

uit de basisadministratie aan binnengemeentelijke afnemers ingevolge het verplichte

gebruik op grond van artikel 3b van de Wet gemeentelijke basisadministratie.

Artikel 2

1.Burgemeester en wethouders kunnen gegevens verstrekken in de gevallen als

bedoeld in artikel 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie

persoonsgegevens.

2.Zij stellen hiervoor nadere regels.

Artikel 3

De Verordening verwerking persoonsgegevens gemeente Zevenaar van 28 mei 2003 wordt

ingetrokken.

Artikel 4

Deze verordening treedt in werking op de dag na publicatie.

Artikel 5

Deze verordening kan worden aangehaald als: Verordening gemeentelijke

basisadministratie persoonsgegevens Zevenaar (Verordening GBA).

Aldus besloten in de openbare vergadering van de raad van de gemeente Zevenaar,

gehouden op 23 april 2008.

De griffier, De voorzitter,