Regeling vervallen per 20-03-2017

Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

Geldend van 01-09-2001 t/m 19-03-2017 met terugwerkende kracht vanaf 01-09-2001

Intitulé

Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

Nr. JWH/02-861b

De raad der gemeente Z o e t e r w o u d e ;

gelezen het voorstel van burgemeester en wethouders van 4 juli 2002, nr. JWH/02-861a;

gelet op de artikelen 96 en 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens en de bepalingen van de Gemeentewet;

b e s l u i t :

vast te stellen de volgende Verordening:

Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

Artikel 1

Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens aan binnen-gemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratie alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere gegevensverzamelingen van de gemeente.

Artikel 2

  • 1. Burgemeester en wethouders kunnen gegevens verstrekken in de gevallen als bedoeld in artikel 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.

  • 2. Zij stellen hiervoor nadere regels.

Artikel 3

De verordening persoonsregistraties van 25 april 1991, nr. PVD/91-277B en gewijzigd per 18 november 1993, nr. JJS/93-1967b wordt ingetrokken.

Artikel 4

Deze verordening treedt in werking op de dag na publicatie en werkt terug tot 1 september 2001.

Artikel 5

Deze verordening kan worden aangehaald als Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens Zoeterwoude (Verordening GBA).

Ondertekening

Aldus vastgesteld in de openbare vergadering van de raad,
gehouden op 11 juli 2002.
De secretaris,
mw. W.A.M. Zoetemelk-van der Hulst
De voorzitter,
mw. drs. A.E. Koopmanschap