Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR627098
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR627098/1
Regeling vervallen per 01-01-2020
VASTGESTELD WIJZIGING REGELING MELDING MISSSTANDEN VAN DE GEMEENTE BRUMMEN
Geldend van 01-08-2019 t/m 31-12-2019
Intitulé
VASTGESTELD WIJZIGING REGELING MELDING MISSSTANDEN VAN DE GEMEENTE BRUMMENKenmerk Z034377 / D304171
HET COLLEGE VAN BURGEMEESTER EN WETHOUDERS VAN DE GEMEENTE BRUMMEN;
Hebben besloten:
1. Artikel 2 lid 1 van de regeling melding misstanden als volgt te wijzigen:
Het college benoemt één interne en één externe vertrouwenspersoon integriteit te wijzigen in:
Het college benoemt minimaal één interne en één externe vertrouwenspersoon integriteit.
2. Twee medewerkers van de gemeente Brummen aan te wijzen als interne vertrouwenspersoon integriteit voor vier jaar met ingang van de inwerkingtreding van de gewijzigde regeling melding misstanden.
3. Een externe aan te wijzen als externe vertrouwenspersoon integriteit.
4. De bevoegdheid tot het aanwijzen van een externe vertrouwenspersoon integriteit en externe vertrouwenspersoon ongewenst gedrag te mandateren aan de Algemeen Directeur / gemeentesecretaris.
Ondertekening
Dit besluit is genomen tijdens de vergadering van het College van Burgemeester en Wethouders van 16 juli 2019.
Het college B&W van de gemeente Brummen,
Wethouder, E.M. van Ooijen
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl