Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR648858
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR648858/1
Verordening beslistermijn schuldhulpverlening 2021
Geldend van 01-01-2021 t/m heden
Intitulé
Verordening beslistermijn schuldhulpverlening 2021De raad van de gemeente Hardenberg;
gelezen het voorstel van burgemeester en wethouders d.d. 10 november 2020;
besluit:
De 'Verordening beslistermijn schuldhulpverlening 2021' vast te stellen.
Artikel 1 Beslistermijn schuldhulpverlening
De beschikking tot schuldhulpverlening of de afwijzing ervan, bedoeld in artikel 4a, eerste lid, van de Wet gemeentelijke schuldhulpverlening, wordt genomen binnen een termijn van acht weken na de dag waarop het eerste gesprek, bedoeld in artikel 4, eerste lid, van die wet, heeft plaatsgevonden.
Artikel 2 Evaluatie
Burgemeester en wethouders zenden binnen vijf jaar na de inwerkingtreding van deze verordening aan de raad een verslag over de doeltreffendheid en de effecten van deze verordening in de praktijk.
Artikel 3 Inwerkingtreding en citeertitel
-
1. Deze verordening treedt in werking met ingang van 1 januari 2021.
-
2. Deze verordening wordt aangehaald als: Verordening beslistermijn schuldhulpverlening Hardenberg 2021.
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de openbare vergadering van de raad van de gemeente Hardenberg van 15 december 2020.
De raad voornoemd,de griffier, de voorzitter,
F.G.S. Droste M.W. Offinga
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl