Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR379712
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR379712/1
Regeling vervallen per 12-07-2018
ONDERMANDAAT AFDELING INTERNE DIENSTVERLENING EN ADVIES GEMEENTE AMERSFOORT VOOR DE PERIODE VANAF 1 APRIL 2015
Geldend van 01-04-2015 t/m 11-07-2018 met terugwerkende kracht vanaf 01-04-2015
Intitulé
ONDERMANDAAT AFDELING INTERNE DIENSTVERLENING EN ADVIES GEMEENTE AMERSFOORT VOOR DE PERIODE VANAF 1 APRIL 2015Artikel 0 Dit artikel moet nog worden gesplitst
ONDERMANDAAT AFDELINGINTERNE DIENSTVERLENING EN ADVIESGEMEENTE AMERSFOORT VOOR DEPERIODE VANAF1 APRIL2015
In dit ondermandaat wordt aangesloten bij het Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort (publicatiedatum 15 juni 2015) en eventuele (toekomstige) aanpassingen daarop. Dit betekent onder meer dat onder het verlenen van mandaat tevens het geven van een volmacht of machtiging wordt verstaan.
BEVOEGDHEDEN |
FUNCTIETITEL/FUNCTIENAAM |
|
Afsluiten overeenkomsten en opdrachten, uitvoering werkzaamheden en leveringen binnen taakveld van de afdeling: |
||
1. |
Tot 1.000 euro |
Medewerker Facilty Desk |
2. |
Tot 1.000 euro |
Facilitair Beheerder |
3. |
Tot 10.000 euro |
Coördinator |
4. |
Tot 25.000 euro |
Teamleider en Regisseur |
DATUM: 4 september 2015
PLAATS: Amersfoort
D.de Jonge
AFDELINGSMANAGER AFDELING INTERNE DIENSTVERLENING EN ADVIES
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl