Regeling vervallen per 01-01-2022

Vervangingsregeling / waarneming gemeentesecretaris, eerste wijziging

Geldend van 12-03-2019 t/m 31-12-2021

Intitulé

Vervangingsregeling / waarneming gemeentesecretaris, eerste wijziging

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Krimpenerwaard;

Gelet op de Mandaatregeling Gemeente Krimpenerwaard 2019, de Budgethoudersregeling Krimpenerwaard 2015 en de Organisatieregeling gemeente Krimpenerwaard.

Besluit

de volgende personen (functies) in genoemde volgorde aan te wijzen als plaatsvervangend gemeentesecretaris/algemeen directeur en directeur Strategie en Projecten.

Functie

1e vervanger

2e vervanger

3e vervanger

Gemeentesecretaris/ algemeen directeur

Directeur Strategie en Projecten

Afdelingsmanager BMO

Afdelingsmanager Financiën

Directeur Strategie en Projecten

Gemeentesecretaris/ algemeen directeur

-

-

Dit besluit kan worden aangehaald als ‘Vervangingsregeling/waarneming gemeentesecretaris, eerste wijziging’ en treedt in werking met ingang van de dag na publicatie in het Gemeenteblad.

De Vervangingsregeling/waarneming gemeentesecretaris, eerste wijziging, vastgesteld op 7 november 2017, wordt ingetrokken.

Ondertekening

Vastgesteld in de vergadering van 26 februari 2019.

burgemeester en wethouders van de gemeente Krimpenerwaard,

de secretaris, mw. mr. M. Plantinga

de burgemeester, mr. R.S. Cazemier