Besluit van de werkgeverscommissie griffie van de gemeente Hoeksche Waard houdende regels omtrent Mandaatbesluit griffiepersoneel hoeksche waard

Geldend van 30-01-2020 t/m heden

Intitulé

Besluit van de werkgeverscommissie griffie van de gemeente Hoeksche Waard houdende regels omtrent Mandaatbesluit griffiepersoneel hoeksche waard

De werkgeverscommissie griffie Hoeksche Waard;

Gelet op artikel 10.3 van de Algemene wet bestuursrecht en artikel 1, lid 3 van de Verordening werkgeverscommissie Hoeksche waard 2019;

Besluit :

Vast te stellen het volgende MANDAATBESLUIT GRIFFIEPERSONEEL HOEKSCHE WAARD

Artikel 1

  • 1. De bevoegdheid tot het nemen van personele besluiten ten aanzien van de op de griffie werkzame ambtenaren, met uitzondering van de griffier, te mandateren aan de griffier.

  • 2. Tot het mandaat behoort mede het afdoen en voeren van correspondentie ter zake van de toegekende bevoegdheden, alsmede het (doen) treffen van voorbereidings- en uitvoeringshandelingen.

  • 3. Het mandaat bedoeld in het eerste lid geldt niet voor:

    • a.

      disciplinaire maatregelen;

    • b.

      beslissen op bezwaarschriften

Artikel 2

De in mandaat te nemen besluiten dienen in overeenstemming te zijn met alle ter zake geldende regelingen en het door de raad en werkgeverscommissie gevoerde beleid en mogen niet leiden tot een budgetoverschrijding.

Artikel 3

Bij afwezigheid van de griffier oefent de plaatsvervangend griffier de in dit mandaatbesluit verleende bevoegdheden uit.

Artikel 4

Alle stukken verband houdende met de uitoefening van dit mandaat worden als volgt ondertekend:

De werkgeverscommissie van de gemeente Hoeksche Waard

Namens dezen,

(handtekening)

De griffier.

Ondertekening

Aldus vastgesteld in door de werkgeverscommissie griffie Hoeksche Waard op 24 januari  2019.

De griffier

De voorzitter