Besluit van de gemeentesecretaris van de gemeente Berkelland houdende regels omtrent beheerfunctionarissen

Geldend van 08-12-2018 t/m 07-12-2018

Intitulé

Besluit van de gemeentesecretaris van de gemeente Berkelland houdende regels omtrent beheerfunctionarissen

Op grond van artikel 2 van de Beheerregeling basisregistratie adressen en gebouwen Berkelland 2018 zijn de navolgende beheerfunctionarissen aangewezen:

Informatiebeheer BAG

Als informatiebeheerder BAG is aangewezen de heer M. Rabbers, gegevensbeheerder GEO-

Gegevensbeheer BAG

Als gegevensbeheerder BAG is aangewezen mevrouw J.G. Kerkwijk, gegevensbeheerder team ICT Informatievoorziening. Haar plaatsvervanger is de heer M. Rabbers, gegevensbeheerder GEO-informatie team ICT Informatievoorziening.

Gegevensverwerking BAG

Als gegevensverwerkers zijn aangewezen mevrouw J.G. Kerkwijk, mevrouw M. ter Braak-Klein Willink en de heer J.W.M. Aarsen en de heer M. Rabbers. Allen gegevensbeheerders (GEO informatie) van informatie team ICT Informatievoorziening. Zijn plaatsvervanger is mevrouw J.G. Kerkwijk, gegevensbeheerder team ICT Informatievoorziening.

team ICT Informatievoorziening.

Functioneel beheer BAG

Als functioneel beheerder BAG is aangewezen mevrouw J.G. Kerkwijk, gegevensbeheerder team ICT Informatievoorziening. Haar plaatsvervanger is mevrouw J.G. Pelle-Nijenhuis, Functioneel beheerderteam ICT Informatievoorziening.

Systeembeheer BAG

Als systeembeheerder BAG is aangewezen de heer W.J.G.M. van Bolderen, medewerker team ICT Automatisering. Zijn plaatsvervangers zijn alle medewerkers systeem- en netwerkbeheer van team ICT Automatisering.

Ondertekening

Borculo, 27 november 2018

M.N.J. Broers

Gemeentesecretaris