Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR440494
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR440494/1
Regeling vervallen per 01-01-2020
Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Bloemendaal 2016
Geldend van 02-02-2017 t/m 31-12-2019 met terugwerkende kracht vanaf 24-11-2016
Intitulé
Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Bloemendaal 2016De raad van de gemeente Bloemendaal;
Gelet op artikel 107e, eerste lid, van de Gemeentewet en titel III van de Ambtenarenwet;
gelezen het voorstel van het presidium van 28 september 2016
besluit:
Vast te stellen de navolgende Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Bloemendaal 2016.
Artikel 1
De arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente Bloemendaal, d.d. 25 februari 2014, laatstelijk gewijzigd met LOGA-circulaire d.d. 14 juli 2016, nr. ECWGO/201502099, Lbr. 16/061, Cva/LOGA 16/15 over te nemen en vast te stellen ten behoeve van de griffier en de griffiemedewerkers.
Artikel 2
Dit besluit treedt in werking op de dag volgende op die van zijn bekendmaking.
Artikel 3
Dit besluit kan worden aangehaald als ‘Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Bloemendaal 2016’.
Ondertekening
Aldus besloten in de openbare vergadering van de raad der gemeente Bloemendaal, gehouden op 24 november 2016
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl