Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR147146
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR147146/1
Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Doetinchem
Geldend van 01-03-2012 t/m heden
De raad van de gemeente Doetinchem,
gelezen het voorstel van het presidium van de gemeenteraad d.d. 7 december 2011;
gelet op de artikelen 107e, eerste lid van de Gemeentewet en Titel III van de Ambtenarenwet;
gelet op de raadsbesluiten d.d. 23 februari 2012 tot het instellen van een werkgeverscommissie en tot het delegeren van bevoegdheden van de gemeenteraad aan de werkgeverscommissie;
b e s l u i t :vast te stellen de Arbeidsvoorwaardenregeling griffie Doetinchem
Artikel 1
De arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente Doetinchem d.d. 1 januari 1998, laatstelijk gewijzigd d.d. 15 september 2009, over te nemen en vast te stellen ten behoeve van de griffier en de medewerkers van de griffie.
Artikel 2
Dit besluit treedt in werking op 1 maart 2012.
Artikel 3
Dit besluit wordt aangehaald als Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Doetinchem.
Aldus vastgesteld in de openbare vergadering
van 23 februari 2012,
griffier voorzitter
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl