Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Doetinchem

Geldend van 01-03-2012 t/m heden

De raad van de gemeente Doetinchem,

gelezen het voorstel van het presidium van de gemeenteraad d.d. 7 december 2011;

gelet op de artikelen 107e, eerste lid van de Gemeentewet en Titel III van de Ambtenarenwet;

gelet op de raadsbesluiten d.d. 23 februari 2012 tot het instellen van een werkgeverscommissie en tot het delegeren van bevoegdheden van de gemeenteraad aan de werkgeverscommissie;

b e s l u i t :vast te stellen de Arbeidsvoorwaardenregeling griffie Doetinchem

Artikel 1

De arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente Doetinchem d.d. 1 januari 1998, laatstelijk gewijzigd d.d. 15 september 2009, over te nemen en vast te stellen ten behoeve van de griffier en de medewerkers van de griffie.

Artikel 2

Dit besluit treedt in werking op 1 maart 2012.

Artikel 3

Dit besluit wordt aangehaald als Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Doetinchem.

Aldus vastgesteld in de openbare vergadering

van 23 februari 2012,

griffier voorzitter