Regeling vervallen per 09-05-2012

Verordening gemeentelijk basisadministratie persoonsgegevens 2009

Geldend van 28-08-2009 t/m 08-05-2012

Intitulé

VERORDENING GEMEENTELIJKE BASISADMINISTRATIE

De raad van de gemeente Geldermalsen;

gelezen het voorstel van het college van burgemeester en wethouders van 16 juni 2009 nummer 102,

gelet op de artikelen 96 en 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

besluit:

Vast te stellen de “Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens 2009” .

Artikel 1

  • 1. Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens aan binnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratie alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere gegevensverzamelingen van de gemeente.

  • 2. Burgemeester en wethouders regelen de verstrekking van de authentieke gegevens uit de basisadministratie aan binnengemeentelijke afnemers ingevolge het verplichte gebruik op grond van artikel 3b en 62 van de Wet gemeentelijke basisadministratie.

Artikel 2

  • 1. Burgemeester en wethouders kunnen gegevens verstrekken in de gevallen als bedoeld in artikel 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.

  • 2. Zij stellen hiervoor nadere regels.

Artikel 3

De verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens van Gemeente Geldermalsen 2004 van 30

juni 2004 wordt ingetrokken.

Artikel 4

Deze verordening treedt in werking op de dag na publicatie.

Artikel 5

Deze verordening kan worden aangehaald als: Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

2009 (Verordening GBA).

Ondertekening

Aldus besloten in de openbare vergadering

Van 30 juni 2009, nummer 7,

de griffier, de voorzitter,