Regeling vervallen per 01-05-2022

Besluit uitsluiten Wob verzoek via e-mail en fax

Geldend van 18-09-2014 t/m 30-04-2022 met terugwerkende kracht vanaf 16-09-2014

Intitulé

Besluit uitsluiten Wob verzoek via e-mail en fax

Besluit

De burgemeester en het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Geldrop-Mierlo, ieder voor zover het haar bevoegdheid betreft;

Gelet op artikel 2:15 van de Algemene wet bestuursrecht;

besluiten :

  • 1.

    Dat informatieverzoeken op grond van de Wet openbaarheid van bestuur niet per email en fax kunnen worden ingediend. Onder de uitsluiting van de digitale weg valt ook de correspondentie over deze informatieverzoeken;

  • 2.

    Om in behandeling te worden genomen dienen de informatieverzoeken bedoeld onder 1 per post via het daarvoor vastgestelde Wob-formulier te worden ingediend;

  • 3.

    Het besluit van het college van 17 september 2013, waarbij alleen de digitale weg van email voor informatieverzoeken was uitgesloten, in te trekken.

Aldus vastgesteld dd. 16 september 2014

De burgemeester van Geldrop-Mierlo,

M.J.D. Donders - de Leest

Burgemeester en wethouders van Geldrop-Mierlo,

J.H.M. van Vlerken M.J.D. Donders - de Leest

secretaris burgemeester