Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR463520
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR463520/1
Regeling vervallen per 01-01-2020
Beloning van de coördinatiemodule HR21
Geldend van 16-08-2017 t/m 31-12-2019
Intitulé
Beloning van de coördinatiemodule HR21HET COLLEGE VAN BURGEMEESTER EN WETHOUDERS VAN GRONINGEN:
Gelet op de Algemene wet Bestuursrecht, de Gemeentewet, de Ambtenarenwet en de Arbeidsvoorwaardenregeling gemeente Groningen
BESLUIT:
Vast te stellen Beloning van de coördinatiemodule HR21 gemeente Groningen
Beloning van de coördinatiemodule HR21
Aan het van toepassing verklaren van de coördinatiemodule op een normfunctie van HR21 wordt een beloning gekoppeld door het tijdelijk inschalen van de desbetreffende medewerker, voor de duur van de coördinerende taken, in de naasthogere salarisschaal boven de functionele schaal behorende bij de normfunctie.
Uitwerking:
- 1.
Omdat de aangepaste inschaling gekoppeld is aan het vervullen van de coördinerende taken, wordt de medewerker bij beëindiging daarvan, opnieuw ingeschaald op het niveau dat hoort bij zijn basis (norm) functie. De medewerker geeft hieraan zijn instemming conform artikel 3:5 lid 2 van de ARG. Dit wordt in het besluit bevestigd.
- 2.
De extra beloning wordt als volgt berekend:
- a.
Voor een medewerker die solliciteert op een functie waarop de coördinatiemodule van toepassing is en daarop wordt geplaatst, geldt dat hij wordt ingeschaald in de naasthogere schaal ten opzichte van de functionele schaal die van toepassing is op de normfunctie. De hoogte van de trede binnen die schaal wordt bepaald door de betreffende leidinggevende.
- b.
Voor bestaande en alle andere situaties dan onder a beschreven, geldt dat bij inschaling in de naasthogere schaal art. 4, lid 1 uit het Lokaal Beloningsbeleid van de ARG van toepassing is (inschaling in de naasthogere salaristrede in de hogere schaal, rekening houdend met 75%-regeling).
- a.
Ondertekening
Aldus besloten in de collegevergadering van 6 juni 2017, nr. 3a
burgemeester
secretaris
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl