Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR329996
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR329996/1
Regeling vervallen per 21-11-2020
Verordening BRP Halderberge 2014
Geldend van 04-04-2014 t/m 20-11-2020 met terugwerkende kracht vanaf 06-01-2014
Intitulé
Verordening BRP Halderberge 2014De raad van de gemeente Halderberge;
gezien het voorstel van burgemeester en wethouders d.d. 4 februari 2014;
gelet op de artikelen 3.8 en 3.9 van de Wet basisregistratie personen;
B E S L U I T :
De Verordening GBA van 23 november 2006 in te trekken en de Verordening BRP Halderberge 2014 vast te stellen.
Artikel 1
Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens aan binnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratie alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere gegevensverzamelingen van de gemeente.
Artikel 2
-
1. Burgemeester en wethouders kunnen gegevens verstrekken in de gevallen als bedoeld in artikel 3.9 van de Wet basisregistratie persoonsgegevens.
-
2. Zij stellen hiervoor nadere regels.
Artikel 3
Deze verordening treedt in werking op 13 maart 2014 en werkt terug tot en met 6 januari 2014.
Artikel 4
De verordening Gemeentelijke basisadministratie van 23 november 2006 wordt gelijktijdig ingetrokken.
Artikel 5
Deze verordening kan worden aangehaald als: Verordening BRP Halderberge 2014.
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl