Besluit van de burgemeester van de gemeente Medemblik houdende regels omtrent cameratoezicht inzet in Opperdoes

Geldend van 31-12-2019 t/m heden

Intitulé

Besluit van de burgemeester van de gemeente Medemblik houdende regels omtrent cameratoezicht inzet in Opperdoes

De burgemeester maakt op grond van artikel 3:42 Algemene wet bestuursrecht bekend dat hij cameratoezicht inzet in Opperdoes.

De burgemeester van de gemeente Medemblik besluit:

  • 1.

    tot het instellen van cameratoezicht op 31 december 2019 op de locatie Gouw Opperdoes;

  • 2.

    dat het cameratoezicht wordt ingezet:

    op 31 december 2019 vanaf 10.00 uur tot het moment dat alle activiteiten zijn afgelopen;

  • 3.

    dat dit besluit tot het instellen van cameratoezicht bekendgemaakt zal worden door middel van een officiële publicatie, via media en bebording;

  • 4.

    dat dit besluit in werking treedt de dag na publicatie daarvan.

De bevoegdheid voor de inzet van cameratoezicht is ontleend aan artikel 151c Gemeentewet en artikel 2:77 Algemene Plaatselijke Verordening gemeente Medemblik. Het besluit van de burgemeester dateert van 2 december 2019.

Dit besluit ligt voor een ieder ter inzage op het gemeentehuis van Medemblik (Dick Ketlaan 21 Wognum). Voor vragen of het maken van een afspraak voor inzage kunt u contact opnemen met mevrouw T. Elstgeest te bereiken via het telefoonnummer (0229) 85 60 00.

afbeelding binnen de regeling