Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR601530
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR601530/1
Regeling tot wijziging van de Regeling bezwarencommissie personeelsaangelegenheden (eerste wijziging)
Geldend van 11-02-2017 t/m heden
Intitulé
Regeling tot wijziging van de Regeling bezwarencommissie personeelsaangelegenheden (eerste wijziging)De raad van de gemeente Meierijstad,
Gezien het voorstel van het college van burgemeester en wethouders van 17 januari 2017;
Gelet op artikel 18, lid 2 van de Regeling bezwarencommissie personeelsaangelegenheden en artikel 7:10 eerste lid Awb;
Besluit gemeenteraad:
te besluiten tot vaststelling van de volgende:
Regeling tot wijziging van de Regeling bezwarencommissie personeelsaangelegenheden (eerste wijziging).
- 1.
Wijziging regeling:
Artikel 18, lid 2 komt te luiden Als volgt:
'Indien naar het oordeel van de voorzitter de wettelijke beslistermijn ontoereikend is voor achtereenvolgens het uitbrengen van een advies en het nemen van een beslissing verzoekt hij het in het eerste lid bedoelde bestuursorgaan tijdig de beslissing te verdagen.'
- 2.
Inwerkingtreding
Dit besluit treedt in werking op de dag na bekendmaking en werkt terug tot 1 januari 2017.
Ondertekening
Aldus besloten in zijn openbare vergadering van 19 januari 2017
De raad voornoemd.
De griffier,
A.F.J. Franken,
De voorzitter,
M.A. Fränzel
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl