Regeling vervallen per 01-01-2020

Aanwijzingsbesluit heffings-/invorderings-/WOZ-ambtenaar

Geldend van 01-01-2015 t/m 31-12-2019

Intitulé

Aanwijzingsbesluit heffings-/invorderings-/WOZ-ambtenaar

Aanwijzingsbesluit heffings-/invorderings-/WOZ-ambtenaar

Nr. 194869

Het college van burgemeester en wethouders van Oldebroek;

gelet op artikel 2.1 van de Collectieve arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente;

besluit:

aan te wijzen als de gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel b van de Gemeentewet (heffingsambtenaar) en artikel 1, tweede lid van de Wet waardering onroerende zaken (WOZ-ambtenaar): beleidsmedewerker B, de heer J.E. Dokter;

aan te wijzen als de gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel c van de Gemeentewet (invorderingsambtenaar): medewerker beleidsuitvoering C, mevrouw A. van Bruchem;

bij afwezigheid van bovenvermelde ambtenaren als vervanger aan te wijzen de teamleider Klant Contact Centrum van de eenheid Dienstverlening, of diens vervanger.

Dit besluit treedt in werking op 1 januari 2015. Het aanwijzingsbesluit heffings-/invorderings-/WOZ-ambtenaar van 27 mei 2014 komt hiermee te vervallen.

Oldebroek, 16 december 2014.

Burgemeester en wethouders van Oldebroek,

, burgemeester mr. A. Hoogendoorn

, secretaris drs. B. Brand MCM