Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR195561
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR195561/1
Regeling vervallen per 01-01-2020
Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Ooststellingwerf
Geldend van 12-07-2012 t/m 31-12-2019 met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2012
Intitulé
Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente OoststellingwerfDe raad van de gemeente Ooststellingwerf;
nr. C.16
gelezen het voorstel van het Presidium d.d. 21 februari 2012;
gelet op gelet op de artikelen 107e, eerste lid, van de Gemeentewet en Titel III van de Ambtenarenwet;
gelet op de raadsbesluiten d.d. 20 maart 2012 tot het instellen van een werkgeverscommissie en tot het delegeren van bevoegdheden van de gemeenteraad aan de werkgeverscommissie en het
raadsbesluit d.d. 26 juni 2012 ‘Intrekking mandaat werkgeversbevoegdheden griffiemedewerkers’;
b e s l u i t :
Artikel 1
De arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente Ooststellingwerf, d.d. 19 december 1995, laatstelijk gewijzigd d.d. 23 augustus 2011 over te nemen en vast te stellen ten behoeve van de griffier en de medewerkers van de griffie;
Artikel 2
Dit besluit treedt met terugwerkende kracht in werking op 1 januari 2012.
Artikel 3
Dit besluit wordt aangehaald als ‘Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Ooststellingwerf’
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl