Regeling vervallen per 01-01-2020

Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Ooststellingwerf

Geldend van 12-07-2012 t/m 31-12-2019 met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2012

Intitulé

Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Ooststellingwerf

De raad van de gemeente Ooststellingwerf;

nr. C.16

gelezen het voorstel van het Presidium d.d. 21 februari 2012;

gelet op gelet op de artikelen 107e, eerste lid, van de Gemeentewet en Titel III van de Ambtenarenwet;

gelet op de raadsbesluiten d.d. 20 maart 2012 tot het instellen van een werkgeverscommissie en tot het delegeren van bevoegdheden van de gemeenteraad aan de werkgeverscommissie en het

raadsbesluit d.d. 26 juni 2012 ‘Intrekking mandaat werkgeversbevoegdheden griffiemedewerkers’;

b e s l u i t :

Artikel 1

De arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente Ooststellingwerf, d.d. 19 december 1995, laatstelijk gewijzigd d.d. 23 augustus 2011 over te nemen en vast te stellen ten behoeve van de griffier en de medewerkers van de griffie;

Artikel 2

Dit besluit treedt met terugwerkende kracht in werking op 1 januari 2012.

Artikel 3

Dit besluit wordt aangehaald als ‘Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Ooststellingwerf

Ondertekening

Besloten in de openbare vergadering van 26 juni 2012.
                                                       , griffier.                                                                                       , voorzitter.