Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Rijssen-Holten

Geldend van 01-01-2012 t/m heden

Intitulé

Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Rijssen-Holten

De raad van de gemeente Rijssen-Holten;  

overwegingen: 

gelezen het voorstel van de werkgeverscommissie d.d. 14 november 2011;

gelet op de artikelen 107e, eerste lid, van de Gemeentewet en Titel III van de Ambtenarenwet; 

gelet op de raadsbesluiten d.d.27 januari 2011 tot het instellen van een werkgeverscommissie en tot het delegeren van bevoegdheden van de gemeenteraad aan de werkgeverscommissie en d.d.15 december 2011 tot het intrekken van het delegatiebesluit bevoegdheden college; 

gezien het positieve advies van de leden van de commissie Algemeen Bestuurlijke Zaken en Middelen op 28 november 2011; 

Besluit vast te stellen:

Artikel 1

De arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente Rijssen-Holten, d.d. 2 januari 2001, laatstelijk gewijzigd d.d. 26 mei 2011 over te nemen en vast te stellen ten behoeve van de griffier en de medewerkers van de griffie.

Artikel 2

De bevoegdheid om arbeidsvoorwaardenregelingen voor de griffie vast te stellen en te wijzigen te delegeren aan de werkgeverscommissie vanuit de raad.

Artikel 3

Dit besluit treedt in werking op 1 januari 2012.

Artikel 4

Dit besluit wordt aangehaald als ‘Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Rijssen-Holten’.

Ondertekening

besluit genomen in de openbare vergadering van de raad vanRijssen-Holten op 15 december 2011
drs. H.A.J. van de Vliert, A.C. Hofland,
griffier, voorzitter