Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR458168
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR458168/1
Regeling vervallen per 01-01-2020
Aanwijzingsbesluit WOZ-, heffings- en invorderingsambtenaar
Geldend van 01-07-2017 t/m 31-12-2019
Intitulé
Aanwijzingsbesluit WOZ-, heffings- en invorderingsambtenaarCollegebesluit
Steenwijk, 20 juni 2017
Burgemeester en wethouders van de gemeente Steenwijkerland;
gelet op artikel 2.1 van de Collectieve arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente;
b e s l u i t en:
vast te stellen het volgende besluit:
AANWIJZINGSBESLUIT WOZ-, HEFFINGS- EN INVORDERINGSAMBTENAAR
Artikel 1
De teamleider ICT en Belastingen wordt aangewezen als:
- 1.
de gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid, aanhef en onderdeel b, van de Gemeentewet (de heffingsambtenaar);
- 2.
de gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid, aanhef en onderdeel c, van de Gemeentewet (de invorderingsambtenaar);
- 3.
de gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 1, tweede lid van de Wet waardering onroerende zaken (de WOZ-ambtenaar).
Artikel 2
Als vervanger van de in artikel 1 genoemde teamleider wordt de teamleider Ontvangst aangewezen.
Artikel 3
Dit besluit treedt in werking met ingang van 1 juli 2017.
Burgemeester en wethouders van Steenwijkerland,
de secretaris, drs. S.S. Weistra
de waarnemend burgemeester, J.H. Bats
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl