Beleidsregels loting kermisvergunning

Geldend van 27-02-2019 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 04-02-2019

Intitulé

Beleidsregels loting kermisvergunning

De burgemeester van de gemeente Terschelling;

Gelezen het advies spelregels loting kermisvergunning d.d. 21 januari 2019;

Besluit:

de volgende beleidsregels vast te stellen voor de loting van de kermis op Terschelling:

  • 1.

    De loting vindt plaats in het gemeentehuis op een door de burgemeester te bepalen tijdstip;

  • 2.

    De inschrijvers dienen zich voorafgaand aan de loting te melden bij de behandelend ambtenaar;

  • 3.

    De behandelend ambtenaar draagt zorg voor de verstrekking van de lotingsformulieren;

  • 4.

    Tijdens de loting dienen inschrijvers persoonlijk aanwezig te zijn. Machtigingen worden niet geaccepteerd.

  • 5.

    Onjuist ingevulde lotingsformulieren worden ongeldig verklaard.

  • 6.

    De loting wordt door de burgemeester verricht;

  • 7.

    De inschrijver die de loting vergund krijgt, kan de gunning niet overdragen.

Ondertekening

Terschelling, 1 februari 2019

De burgemeester van de gemeente Terschelling,

J.B. Wassink,

burgemeester