Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR384055
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR384055/1
Regeling vervallen per 17-08-2017
HUISVUILKALENDER 2016
Geldend van 01-01-2016 t/m 16-08-2017
Intitulé
HUISVUILKALENDER 2016HET COLLEGE VAN BURGEMEESTER EN WETHOUDERS,
gelet op:
- -
Artikel 10 van de afvalstoffenverordening 2010;
- -
Artikel 6 van het uitvoeringsbesluit Afvalstoffenverordening 2010.
Besluit:
I.Vast te stellen de Huisvuilkalender, waarvan de inhoud gelijk is aan het als bijlage bij dit besluit gevoegde Inzamelplan Huishoudelijk Afval 2016, waarin is aangegeven op welke dag(en) en tijden, het inzamelmiddel (huisvuilzak of minicontainer, GFT-emmer en kerstboom) voor huishoudelijk afval (restafval, GFT, oud papier en karton en kerstbomen) door de gebruiker van een perceel kan worden aangeboden op de openbare weg.
II. Dat de huisvuilkalender op de gemeentelijke site www.denhaag.nl kan worden geraadpleegd door gebruikers van alle percelen in de gemeente waar huishoudelijk afval wordt ingezameld.
III. Dat inwoners die geen toegang hebben tot internet, via het Klant Contact Centrum, telefonisch via 14070 de inzameldagen kunnen opvragen. Ook kan persoonlijk bij een stadsdeelkantoor aan de informatiebalie of bij de Haagse bibliotheken een print worden opgevraagd.
IV. Dat de huisvuilkalender op 1 januari 2016 in werking treedt en geldt tot en met 31 december 2016.
V. Dat dit besluit wordt gepubliceerd in het gemeenteblad van week 48 en met ingang van 26 november 2015, inclusief bijlagen, terug te vinden zal zijn op de site www.denhaag.nl/bestuurlijkestukken, onder risnummer 288821.
Den Haag, 24 november 2015
Het college van burgemeester en wethouders,
de secretaris, de burgemeester,
mw. A.W.H. Bertram J.J. van Aartsen
Bent u het niet eens met dit besluit? En bent u belanghebbende? Dan kunt u een bezwaarschrift indienen.
Stuur dit uiterlijk binnen zes weken na de datum bekendmaking van het besluit in.
Maakt u gebruik van internet? Dien uw bezwaarschrift dan in via www.denhaag.nl/bezwaar. U heeft hiervoor DigiD nodig. Op www.denhaag.nl/bezwaar vindt u meer informatie. E-mailen kan niet.
Beschikt u niet over internet, dan kunt u het bezwaarschrift ook opsturen naar het volgende adres:
Burgemeester en wethouders van Den Haag,
AWB / bezwaar.
Postbus 12 600
2500 DJ DEN HAAG
Vermeld in uw bezwaarschrift:
- -
naam, adres, telefoonnummer (waar wij u overdag kunnen bereiken) en emailadres;
- -
de datum en handtekening;
- -
een duidelijke omschrijving van het besluit waartegen u bezwaar maakt.
Stuur een kopie van het besluit mee en noem het kenmerk;
- -
de argumenten voor bezwaar.
Dient u namens iemand anders het bezwaar in? Stuur dan een schriftelijke en ondertekende verklaring (volmacht) mee waaruit blijkt dat u namens die persoon het bezwaar mag indienen.
Bij een spoedeisend belang kunt u na het indienen van een bezwaarschrift een verzoek om voorlopige voorziening indienen bij de rechtbank Den Haag.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl