Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR477026
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR477026/1
Regeling vervallen per 01-01-2019
Vaststelling huisvuilkalender 2018
Geldend van 12-12-2017 t/m 31-12-2018
Intitulé
Vaststelling huisvuilkalender 2018Het College van Burgemeester en Wethouders van Den Haag
Gelet op:
- -
Artikel 10 van de afvalstoffenverordening 2010;
- -
Artikel 6 van het uitvoeringsbesluit Afvalstoffenverordening 2010.
Besluit:
- I.
in te trekken de Huisvuilkalender 2017, laatstelijk gewijzigd bij besluit van 9 mei 2017 (Kenmerk DSB/2017.186, RIS296906).
- II.
vast te stellen de Huisvuilkalender 2018, waarvan de inhoud gelijk is aan de als bijlagen bij dit besluit gevoegde kalenders (GFT, kerstboom, papier, PMD en restafval) voor 2018, waarin is aangegeven op welke dag(en) en tijd(en), het inzamelmiddel (huisvuilzak of minicontainer, GFT-emmer en kerstboom) voor huishoudelijk afval (GFT, kerstboom, papier, PMD en restafval) door de gebruiker van een perceel kan worden aangeboden op de openbare weg.
- III.
dat de huisvuilkalender op de gemeentelijke site www.denhaag.nl kan worden geraadpleegd door gebruikers van alle percelen in de gemeente waar huishoudelijk afval wordt ingezameld.
- IV.
dat inwoners die geen toegang hebben tot internet, via het Klant Contact Centrum, telefonisch via 14070 de inzameldagen kunnen opvragen. Ook kan persoonlijk bij een stadsdeelkantoor aan de informatiebalie of bij de Haagse bibliotheken een print worden opgevraagd.
- V.
dat dit besluit op 1 december 2017 in werking treedt en geldt tot en met 31 december 2018.
- VI.
dat dit besluit wordt gepubliceerd in het gemeenteblad en met ingang van 30 november 2017, inclusief toelichting en bijlage terug te vinden zal zijn op de site www.denhaag.nl/bestuurlijkestukken, onder risnummer 298530.
Den Haag, 30 november 2017
Het college van burgemeester en wethouders,
de secretaris,
Koen de Snoo
de burgemeester,
Pauline Krikke
Bezwaar
Bent u het niet eens met dit besluit? En bent u belanghebbende? Dan kunt u een bezwaarschrift indienen.
Stuur dit uiterlijk binnen zes weken na de datum bekendmaking van het besluit in.
Maakt u gebruik van internet? Dien uw bezwaarschrift dan in via www.denhaag.nl/bezwaar. U heeft hiervoor DigiD nodig. Op www.denhaag.nl/bezwaar vindt u meer informatie. E-mailen kan niet.
Beschikt u niet over internet, dan kunt u het bezwaarschrift ook opsturen naar het volgende adres:
Burgemeester en wethouders van Den Haag,
AWB / bezwaar.
Postbus 12 600
2500 DJ DEN HAAG
vermeld in uw bezwaarschrift:
naam, adres, telefoonnummer (waar wij u overdag kunnen bereiken) en emailadres;
de datum en handtekening;
een duidelijke omschrijving van het besluit waartegen u bezwaar maakt. Stuur een kopie van het besluit mee en noem het kenmerk;
de argumenten voor bezwaar.
Dient u namens iemand anders het bezwaar in? Stuur dan een schriftelijke en ondertekende verklaring (volmacht) mee waaruit blijkt dat u namens die persoon het bezwaar mag indienen.
Bij een spoedeisend belang kunt u na het indienen van een bezwaarschrift een verzoek om voorlopige voorziening indienen bij de rechtbank Den Haag.
De bijlagen behorende bij dit besluit treft u hier aan: https://denhaag.raadsinformatie.nl/modules/13/Overige%20bestuurlijke%20stukken/422908
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl