Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR17350
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR17350/1
Regeling vervallen per 01-01-2016
Vergoedingsregeling paraatheidsdienst gemeentelijke rampenstaf
Geldend van 19-10-2004 t/m 31-12-2015 met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2004
Intitulé
Vergoedingsregeling paraatheidsdienst gemeentelijke rampenstafBurgemeester en wethouders van Almere,
gelet op artikel 15:1:10, lid 2, onder c juncto artikel 3:3:1 van de Uitwerkingsovereenkomst;
BESLUITEN:
vast te stellen de Vergoedingsregeling paraatheidsdienst gemeentelijke rampenstaf (GRS).
Vergoedingsregeling paraatheidsdienst gemeentelijke rampenstaf (GRS).
Artikel 1
In deze regeling wordt verstaan onder paraatheidsdienst: het zich buiten de normale kantoortijden ter beschikking houden ten behoeve van de gemeentelijke rampenstaf.
Daartoe dient men een Maxer bij zich te dragen en binnen één uur op de aangewezen plek aanwezig te zijn.
In plaats van het bij zich moeten dragen van een Maxer, kan men eventueel ook op een andere wijze worden opgeroepen.
Artikel 2
-
1. Degene die wordt aangewezen voor het verrichten van paraatheidsdienst, ontvangt daarvoor een vergoeding.
-
2. De in lid 1 genoemde vergoeding bedraagt bruto 3 % van het maximum van schaal 6 van bijlage A bij de Bezoldigingsverordening per daadwerkelijk verrichte paraatheidsdienst gedurende een volle week (7 x 24 uur).
-
3. Degene die bezoldigd wordt overeenkomstig schaal 13 en hoger, heeft geen aanspraak op een vergoeding.
Artikel 3
Bij arbeidsongeschiktheid / ziekte bestaat geen aanspraak op vergoeding.
Artikel 4
Degene die tijdens de paraatheidsdienst werkzaamheden moet verrichten, maakt aanspraak op een overwerkvergoeding overeenkomstig de geldende bepalingen.
Artikel 5
In gevallen, waarin deze regeling niet voorziet, beslissen burgemeester en wethouders.
Artikel 6
-
1. Deze regeling kan worden aangehaald als “Vergoedingsregeling paraatheidsdienst gemeentelijke rampenstaf (GRS)”.
-
2. Deze regeling treedt in werking met ingang van heden en werkt terug tot 1 januari 2004.
Almere, 19 oktober 2004
burgemeester en wethouders van Almere,
de secretaris, de burgemeester,
B.M. Arnold A. Jorritsma-Lebbink
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl