Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR608447
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR608447/1
Dienstverleningsovereenkomst
Geldend van 01-03-2018 t/m heden
Intitulé
Dienstverleningsovereenkomst_________________________________________________________________________
ter uitvoering van artikel 4, tweede lid van de Gemeenschappelijke Regeling bedrijfsvoeringsorganisatie Rijn en Braassem
_________________________________________________________________________
DE ONDERGETEKENDEN:
1. de publiekrechtelijke rechtspersoon Gemeente Alpen aan den Rijn, in dezen rechtsgeldig vertegenwoordigd door haar burgemeester, mevr. mr. drs. J.W.E. Spies die handelt ter uitvoering van het besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Alpen aan den Rijn van 5 september 2017, hierna: “Gemeente”;
en
2. de publiekrechtelijke rechtspersoon Bedrijfsvoeringsorganisatie Rijn en Braassem in dezen rechtsgeldig vertegenwoordigd door haar directeur dhr. drs. J.C. Lindhout, hierna: “Bedrijfsvoeringsorganisatie”;
NEMEN HET VOLGENDE IN AANMERKING:
• de Gemeenschappelijke Regeling bedrijfsvoeringsorganisatie Rijn en Braassem (hierna: “de regeling”) voorziet erin dat door de Bedrijfsvoeringsorganisatie taken op het gebied van informatisering, automatisering en andere niet overheidstaken voor de Gemeente worden uitgevoerd’;
• de Bedrijfsvoeringsorganisatie voert de taken op het gebied van informatisering, automatisering en andere niet overheidstaken uit volgens de door het bestuur van de bedrijfsvoeringsorganisatie vastgestelde uitvoeringsregeling.
• in de regeling is opgenomen dat met de betrokken gemeenten een dienstverleningsovereenkomst wordt aangegaan.
PARTIJEN ZIJN HET VOLGENDE OVEREENGEKOMEN:
A. de Bedrijfsvoeringsorganisatie dient te bewerkstelligen dat de Gemeente beschikt over een functionerende ICT infrastructuur en applicatielandschap waarbij leidend is de Dienstverleningscatalogus en het Procesplan Migratie ICT als opgenomen in de bijlage van de Uitvoeringsregeling.
B. Wanneer de Bedrijfsvoeringsorganisatie vanwege een overmachtssituatie niet in staat is het gebruikelijke niveau van dienstverlening te bereiken, of anderszins de overeengekomen taken niet geheel of gedeeltelijk kan uitvoeren, treden partijen met elkaar in overleg.
C. Indien een partij toerekenbaar tekort schiet in de nakoming van enige verplichting onder deze overeenkomst, is zij pas in verzuim nadat zij door de andere partij in gebreke is gesteld en een redelijke termijn heeft gekregen om die tekortkoming te verhelpen.
Ondertekening
Aldus opgemaakt in tweevoud en ondertekend te Alphen aan den Rijn op 1 februari 2018,
Namens de gemeente Alpen aan den Rijn,
de burgemeester,
mr. drs. J.W.E. Spies
Namens de Bedrijfsvoeringsorganisatie,
de directeur,
drs. J.C. Lindhout
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl