Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR379705
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR379705/1
Regeling vervallen per 22-02-2024
ONDERMANDAAT BUREAU REGIO AMERSFOORT VAN DE GEMEENTE AMERSFOORT VOOR DE PERIODE VANAF 1 APRIL 2015
Geldend van 01-04-2015 t/m 21-02-2024 met terugwerkende kracht vanaf 01-04-2015
Intitulé
ONDERMANDAAT BUREAU REGIO AMERSFOORT VAN DE GEMEENTE AMERSFOORT VOOR DE PERIODE VANAF 1 APRIL 2015Artikel 0 Dit artikel moet nog worden gesplitst
ONDERMANDAATBUREAU REGIO AMERSFOORT VAN DE GEMEENTE AMERSFOORT VOOR DEPERIODE VANAF1 APRIL2015
In dit ondermandaat wordt aangesloten bij het Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort (publicatiedatum 15 juni 2015) en eventuele (toekomstige) aanpassingen daarop. Dit betekent onder meer dat onder het verlenen van mandaat tevens het geven van een volmacht of machtiging wordt verstaan.
BEVOEGDHEDEN |
FUNCTIETITEL/FUNCTIENAAM |
1.Het aangaan van contracten en inhuur van externe dienstverlening tot een maximumbedrag van € 25.000,= |
Adviseur strategieontwikkeling |
DATUM: 24 augustus 2015
PLAATS: Amersfoort
Mr. K.J. Oosting
afdelingsmanager Bureau Regio Amersfoort
Interne instructie aan adviseur strategieontwikkeling Bureau Regio Amersfoort:
- -
tijdens langdurige afwezigheid van de afdelingsmanager geldt horizontale vervanging door
- 1.
afdelingsmanager Bestuur, Strategie en Veiligheid
- 2.
afdelingsmanager Archief Eemland
- 1.
- -
Adviseur strategieontwikkeling heeft mandaat tot het aangaan van contracten en inhuur van externe dienstverlening tot een maximumbedrag van € 25.000,=. Daarvoor gelden de volgende voorwaarden:
- -
voor ondertekening overlegt adviseur strategieontwikkeling eerst met afdelingsmanager.
- -
ondertekening mag na verkregen toestemming of indien er 24 uur verstreken is na verzoek aan afdelingsmanager zonder reactie.
- -
verantwoording door adviseur strategieontwikkeling aan afdelingsmanager door binnen 24 uur na ondertekening een scan/kopie van het betreffende document aan de afdelingsmanager te verstrekken.
DATUM: 24 augustus 2015
PLAATS: Amersfoort
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl