Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR379709
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR379709/1
Regeling vervallen per 08-02-2022
ONDERMANDAAT HORIZONTALE VERVANGING AFDELINGSMANAGERS GEMEENTE AMERSFOORT VOOR DE PERIODE VANAF 1 APRIL 2015
Geldend van 01-04-2015 t/m 07-02-2022 met terugwerkende kracht vanaf 01-04-2015
Intitulé
ONDERMANDAAT HORIZONTALE VERVANGING AFDELINGSMANAGERS GEMEENTE AMERSFOORT VOOR DE PERIODE VANAF 1 APRIL 2015Artikel 0 Dit artikel moet nog worden gesplitst
ONDERMANDAATHORIZONTALE VERVANGING AFDELINGSMANAGERS GEMEENTE AMERSFOORTVOOR DEPERIODE VANAF1 APRIL2015
In dit ondermandaat wordt aangesloten bij het Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort (publicatiedatum 15 juni 2015) en eventuele (toekomstige) aanpassingen daarop. Dit betekent onder meer dat onder het verlenen van mandaat tevens het geven van een volmacht of machtiging wordt verstaan.
In het bevoegdhedenbesluit is aan de afdelingsmanagers per afdeling een bevoegdheid gegeven. Per afdelingsmanager is hieronder aangegeven welke afdelingsmanagers hem/haar bij ontstentenis vervangen. Beide vervangers zijn gelijkelijk bevoegd en hebben alle bevoegdheden die de betreffende afdelingsmanager zijn toegekend.
AFDELINGSMANAGER VAN DE AFDELING |
BIJ ONTSTENTENIS TE VERVANGEN DOOR DE AFDELINGSMANAGER VAN DE AFDELING |
||
Juridische dienstverlening en advies |
(i) (ii) (ii) |
IT dienstverlening en advies Publiekscontact en advies |
|
Projecten en Programma’s |
(i) (ii) |
Publiekscontact en advies IT dienstverlening en advies |
|
Stad en ontwikkeling |
(i) (ii) |
Woon- en werkklimaat Projecten en Programma’s |
|
Samen leven |
(i) (ii) |
Loket Werk, Inkomen en Zorg Wijkteams Zorg |
|
Woon- en werkklimaat |
(i) (ii) |
Stad en Ontwikkeling Projecten en Programma’s |
|
Leefomgeving |
(i) (ii) |
Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving Belastingen |
|
Wijkteams Zorg |
(i) (ii) |
Samen Leven Loket Werk, Inkomen en Zorg |
|
Burgerzaken |
(i) (ii) |
Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving Belastingen |
|
Belastingen |
(i) (ii) |
Leefomgeving Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving |
|
Publiekscontact en advies |
(i) (ii) |
Projecten en Programma’s IT dienstverlening en advies |
|
Loket Werk, Inkomen en Zorg |
(i) (ii) |
Wijkteams Zorg Samen Leven |
|
Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving |
(i) (ii) |
Leefomgeving Belastingen |
|
IT dienstverlening en advies |
(i) (ii) |
Interne dienstverlening en advies Projecten en Programma’s |
|
Financiën en advies |
(i) (ii) |
Organisatie- en Talentontwikkeling Interne dienstverlening en advies |
|
Interne dienstverlening en advies |
(i) (ii) |
IT dienstverlening en advies Stad en ontwikkeling |
|
Bestuur, Strategie en Veiligheid |
(i) (ii) |
Bureau Regio Amersfoort Organisatie- en Talentontwikkeling |
|
Organisatie- en Talentontwikkeling |
(i) (ii) |
Financiën en advies Bestuur, Strategie en Veiligheid Concerncontroller |
|
Crematorium en Begraafplaatsen Amersfoort |
(i) |
Juridische dienstverlening en advies |
|
Bureau Regio Amersfoort |
(i) (ii) |
Bestuur, Strategie en Veiligheid Organisatie- en Talentontwikkeling |
|
Archief Eemland |
(i) (ii) |
Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving Bureau Regio Amersfoort |
DATUM: 28 september 2015
PLAATS: Amersfoort
H.B.P. Elbers
Gemeentesecretaris
N.Kamphorst
Directeur
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl