Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR379713
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR379713/1
Regeling vervallen per 12-07-2018
GEMEENTE AMERSFOORT - ONDERMANDAAT AFDELING LEEFOMGEVING VANAF 1 APRIL 2015
Geldend van 01-04-2015 t/m 11-07-2018 met terugwerkende kracht vanaf 01-04-2015
Intitulé
GEMEENTE AMERSFOORT - ONDERMANDAAT AFDELING LEEFOMGEVING VANAF 1 APRIL 2015Artikel 0 Dit artikel moet nog worden gesplitst
GEMEENTE AMERSFOORT - ONDERMANDAAT AFDELING LEEFOMGEVING VANAF 1 APRIL 2015
In dit ondermandaat wordt aangesloten bij het Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort (publicatiedatum 15 juni 2015) en eventuele (toekomstige) aanpassingen daarop. Dit betekent onder meer dat onder het verlenen van mandaat tevens het geven van een volmacht of machtiging wordt verstaan.
BEVOEGDHEDEN |
FUNCTIETITEL/FUNCTIENAAM |
|
1. |
Het nemen van besluiten en het sluiten van overeenkomsten waarmee een direct financieel belang is gemoeid, tot maximaal € 25.000 tot maximaal € 15.000 tot maximaal € 5.000 |
Team manager Coördinator Archeologie Taakbeheerder |
2. |
Het nemen van aanwijzingsbesluiten en het beslissen op aanvragen voor ontheffingen voor wat geregeld is over crossterreinen, honden en paarden in de APV Amersfoort (bij bestuurlijk of maatschappelijk gevoelige aanvragen na akkoord van de afdelingsmanager |
Team manager |
3. |
Het aanvragen van een vergunning om een gemeentelijke houtopstand te vellen of te doen vellen op grond van de APV Amersfoort (bij bestuurlijk of maatschappelijk gevoelige aanvragen na akkoord van de afdelingsmanager) |
Team manager Wijkbeheerder |
4. |
Het beslissen of kap onverwijld nodig is vanwege acuut gevaar of vergelijkbaar spoedeisend belang |
Team manager Wijkbeheerder (bij afwezigheid van Afdelings-/Team manager) |
5. |
Het nemen van instemmingbesluiten op grond van de Telecommunicatiewet en de Telecommunicatieverordening |
Team manager Vergunningverlener kabels en leidingen |
6. |
Het beslissen op een aanvraag voor het leggen van kabels en leidingen in de openbare ruimte |
Team manager Vergunningverlener kabels en leidingen |
7. |
Het besluiten tot het verhuren en in gebruik geven van groenstroken passend binnen het door de raad vastgestelde beleid, tot maximaal € 25.000 |
Team manager |
8. |
Het besluiten tot het sluiten van gebruiksovereenkomsten, onder andere zelfbeheercontracten, ten aanzien van het beheer van gemeentelijke eigendommen, tot maximaal € 25.000 |
Team manager |
9. |
Het beslissen op een aanvraag voor een ontheffing van het verbod voor onder andere het rijden of parkeren met een voertuig in groenvoorzieningen, als bedoeld in de APV Amersfoort |
Team manager |
10. |
Het aanwijzen van medewerkers en het ondertekenen van legitimatiebewijzen in verband met het toezicht op de naleving van de APV Amersfoort, betrekking hebbend op de werkzaamheden van de afdeling |
Team manager |
11. |
Het inzetten van bestuursrechtelijke handhavinginstrumenten bij constatering van een overtreding van de regelgeving, betrekking hebbend op het werkterrein van de afdeling, tot maximaal € 25.000 |
Team manager |
12. |
Het beslissen op een aanvraag voor subsidie betrekking hebbend op het werkterrein van de afdeling, tot maximaal € 25.000 |
Team manager |
13. |
Het aanvragen van een subsidie betrekking hebbend op het werkterrein van de afdeling, tot maximaal € 25.000 |
Team manager |
14. |
Het aanvragen van vergunningen in het kader van reguliere werkzaamheden of projecten, betrekking hebbend op het werkterrein van de afdeling (bij bestuurlijk of maatschappelijk gevoelige aanvragen na akkoord van de afdelingsmanager) |
Team manager |
15. |
Het nemen van besluiten met betrekking tot archeologische monumentenzorg, al of niet op basis van een aanvraag voor een omgevingsvergunning (bij bestuurlijk of maatschappelijk gevoelige aanvragen na akkoord van de afdelingsmanager) |
Coördinator Archeologie |
16. |
Het nemen van besluiten als depothouder met betrekking tot het overdragen en bewaren van vondsten in het gemeentelijk depot |
Coördinator Archeologie |
17. |
Het voeren van correspondentie van feitelijke aard over onderwerpen behorend tot het werkterrein van de afdeling |
Medewerker |
DATUM: 31 augustus 2015
PLAATS: Amersfoort
S.T. van Nijen
AFDELINGSMANAGER LEEFOMGEVING
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl